تجمع و اعتصاب رانندگان و کارگران بازنشسته شرکت واحد تهران | سرگردانی مسافران

برخی اخبار در فضای مجازی حاکی از اعتراض و تجمع رانندگان و کارگران بازنشسته و شاغل شرکت واحد تهران است.

تجمع و اعتصاب رانندگان و کارگران بازنشسته شرکت واحد تهران | سرگردانی مسافران

برخی اخبار در فضای مجازی حاکی از اعتراض و تجمع رانندگان و کارگران بازنشسته و شاغل شرکت واحد تهران است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ امروز اخباری مبنی بر رانندگان و کارگران شرکت واحد در درب توقفگاه سامانه سه بی‌آرتی واقع در جنب اداره مرکزی شرکت واحد منتشر شد و این رانندگان در اعتراض به نادیده گرفتن مصوبه مزد شورایعالی کار و اعمال ده درصد افزایش حقوق برای کارگران شرکت واحد تجمع کردند.

در عین حال خبرگزاری مهر بدون اشاره به تاخیر در خطوط اتوبوس رانی اعلام کرد: شهردار تهران پس از اعتصاب رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی در جلسه با آنها حاضر شد.علیرضا زاکانی شهردار تهران در جلسه رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران حاضر شد.او پس از اعتصاب رانندگان اتوبوس شرکت واحد به جلسه با آنها رفت و با نماینده این رانندگان به گفتگو نشست.

سرگردانی مسافران در برخی خطوط اتوبوس‌رانی 

اکو ایران هم نوشت : مسافران اتوبوس های حمل و نقل عمومی در برخی از خطوط تندرو ۳، ۴ و ۵ پایتخت در ساعات اخیر سرگردان شده‌اند. اتوبوس‌ها با فاصله خیلی زیاد به ایستگاه‌ها وارد می‌شوند و در برخی خطوط ساعت‌ها است که اتوبوسی وارد ایستگاه‌ها نشده است.در اقدامی خلاف عرف مدیریت شهری، زاکانی حقوق کارگران  شرکت واحد را براساس مصوبه دولت درباره کارمندان خود، تنها ۱۰ درصد افزایش داده است. رانندگان اتوبوس‌های واحد به این تصمیم شهرداری اعتراض داشته و به همین دلیل در برخی از خطوط دست از کار کشیده‌اند.پیش از این نیز اخباری مبنی بر اعتراض رانندگان اتوبوسرانی بخش خصوصی درخصوص جبران نشدن دستمزد خدمات شنیده شده بود.

طبق گزارش‌های رسیده از سطح شهر برخی شهروندان تهرانی درخطوط پرمسافر مانند راه آهن –پارک وی و خط تندروی چمران مدت هاست در انتظار آمدن اتوبوس هستند و در این ایستگاه‌ها شاهد ازدحام جمعیت هستیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 21062

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر