برنامه استخدام ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت

معاون توسعه وزارت بهداشت می‌گوید: پیگیر اخذ مجوز جذب ۱۰۰ هزار نفر نیرو در وزارت بهداشت برای رفع کمبودها با حجم اقدامات مبارزه با کرونا هستیم.

برنامه استخدام ۱۰۰ هزار  نفر در وزارت بهداشت

استخدام جدید دولت با ۱۰۰ هزار نفر ظرفیت صورت می گیرد .معاون توسعه وزارت بهداشت می‌گوید: پیگیر اخذ مجوز جذب ۱۰۰ هزار نفر نیرو در وزارت بهداشت برای رفع کمبودها با حجم اقدامات مبارزه با کرونا هستیم.

دکتر بهروز رحیمی با اعلام این خبر در کرمانشاه گفت: یکی از اقدامات اساسی در حال انجام در وزارت بهداشت، تعیین تکلیف و ساماندهی نیروهای انسانی به دلیل اهمیت منابع انسانی در این وزارت است و پیگیری اخذ مجوز جذب صد هزار نفر نیرو در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد که رشته‌های بهداشتی و درمانی به‌خصوص رشته پرستاری، در اولویت این موضوع هستند.

وی ضمن اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور درخصوص ثبات و امنیت شغلی کارکنان نظام سلامت، ابراز امیدواری کرد در سال ۱۴۰۱ نیروهایی که در دوران همه‌گیری ویروس منحوس کرونا بار زیادی را تحمل کرده و ایثارگرانه زحمات فراوانی را متقبل شده‌اند ازجمله نیروهای ۸۹ روزه، نیروهای شرکتی، نیروهای طرحی و سایرین تبدیل وضعیت شده و به امنیت شغلی برسند.

تبدیل وضعیت ایثارگری ۶۷ هزار نیرو

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت افزود: سال گذشته از محل تبدیل وضعیت ایثارگری در مجموعه وزارت بهداشت ۶۷ هزار نفر تبدیل وضعیت شدند و همچنین از محل مجوزهای استخدامی ستاد ملی کرونا ۳۴ هزار نفر به استخدام مجموعه وزارت بهداشت درآمدند.

دکتر رحیمی بیان کرد: کمبود نیروی انسانی به خاطر حجم عظیم اقدامات کرونایی کماکان به‌ شدت احساس می‌شود و همچنان به دنبال جذب نیرو هستیم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13136

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر