هشدار به مردم کرمان

هواشناسی اعلام کرد : از اواخر وقت امروز شاهد ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، بارش باران، برف در ارتفاعات و وزش تندبادهای لحظه‌ای خواهیم بود.

هشدار به مردم کرمان

هواشناسی کرمان اعلام کرد : از اواخر وقت امروز شاهد ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، بارش باران، برف در ارتفاعات و وزش تندبادهای لحظه‌ای خواهیم بود.

به گزارش عرشه آنلاین،  اداره کل هواشناسی کرمان در اطلاعیه‌ای با پیش بینی بارش باران، برف، وزش تندبادهای لحظه‌ای، جاری شدن روان‌آب و نیز سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی مناطق این استان از اواخر وقت امروز(شنبه) هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

در اطلاعیه مذکور آمده است: پیرو هشدار زرد شماره ۴۰ و با تشدید فعالیت سامانه بارشی، از اواخر وقت امروز شاهد ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، بارش باران، برف در ارتفاعات و وزش تندبادهای لحظه‌ای خواهیم بود.

طبق این اطلاعیه با توجه به حجم بارش‌ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، همچنین با توجه به کاهش دما و بارش برف در مناطق کوهستانی و سردسیر، لغزندگی سطح جاده‌ها و احتمال اختلال تردد در این مناطق محتمل است.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 127998

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر