زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان بازنشسته اعلام شد

آموزش و پرورش زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان بازنشسته را اعلام کرد.

زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان بازنشسته اعلام شد

آموزش و پرورش زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان بازنشسته را اعلام کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، معاون وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به انعقاد قرارداد با معلمان خرید خدمات تا دو هفته آینده گفت: ۴۰ درصد باقیمانده پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۱ بعد از پرداخت حقوق دی واریز می‌شود.

 معلمان خرید خدمات آموزشی که جزو معلمان غیررسمی آموزش و پرورش هستند از ابتدای مهر امسال تا به امروز بدون حقوق و بیمه در حال تدریس در کلاس‌های درس هستند.

به گفته تعدادی از معلمان خرید خدمات استان سیستان و بلوچستان،‌ آنها در سال تحصیلی جدید حتی قرارداد هم ندارند و بدون حقوق و بیمه در حال تدریس در کلاس‌های درس هستند از سال تحصیلی گذشته نیز برای ماه اردیبهشت حقوق مطالبه دارند.

علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره انعقاد قرارداد معلمان خرید خدمات اظهار کرد: قرارداد ۲۶ هزار معلم خرید خدمات حداکثر تا دو هفته آینده در سراسر کشور منعقد می‌شود و نسبت به پرداخت حقوق آنها اقدام می‌شود، این معلمان از ابتدای مهر حقوق دریافت نکرده‌اند.

وی افزود: قبل از پایان سال ۱۴۰۲ حداقل سه ماه از حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی پرداخت خواهد شد.

فرهادی درباره پرداخت باقیمانده پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۱ مطرح کرد: ۳۰ درصد پاداش این افراد پرداخت شده است و به زودی یعنی بعد از پرداخت حقوق دی ماه ۴۰ درصد باقی مانده پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ پرداخت خواهد شد.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 122737

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر