اعتراض معلمان بازنشسته سال 1400 به آموزش و پرورش/ از رتبه بندی خبری نیست

معلمان بازنشسته سال 1400 به آموزش و پرورش درخصوص رتبه بندی شان اعتراض دارند.

اعتراض معلمان بازنشسته سال 1400 به آموزش و پرورش/ از رتبه بندی خبری نیست

معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به آموزش و پرورش درخصوص رتبه بندی شان اعتراض دارند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ شهروند خبرنگاری از اعمال نشدن قانون رتبه بندی حقوق معلمان بازنشسته مورخ ۱۴۰۰/۷/۱ گلایه دارند و خواستار جوابگویی مسئولان هستند.

 قانون رتبه بندی حقوق معلمان بعد از مدتها معطلی بالاخره از سال گذشته اجرایی شد و طبق این قانون همه معلمان مشغول کار و بازنشستگان مورخ مهر ۴۰۰ ۱ نیز شامل این قانون می شوند اما متأسفانه در عمل این قانون اجرایی نشده است و همین موضوع باعث نارضایتی بازنشستگان فرهنگی را فراهم کرده است.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام من آموزگار بازنشسته مورخ ۱۴۰۰/۷/۱ می‌باشم.طبق قانون رتبه بندی مصوب مجلس در تاریخ ۳۱/۶/۴۰۰که شامل همه‌ی باز نشستگان مورخ ۱۴۰۰/۷/۱ می‌شود. احکام رتبه بندی ما با توجه به مدارکی که بار گذاری کردیم. صادر شد.وما نزدیک دوسال است که چشم انتظار وامیداوریم که آنچه را که مستحق دریافتش هستیم را دریافت کنیم.ولی بعداز این همه وقت تازه می‌گویند که این قانون شامل حال شما نمی‌شه.

در صورتیکه مسئولین ذی ربط در اخبار مصاحبه‌های مختلف بار‌ها اعلام کردند که باز نشستگان مورخ ۱۴۰۰/۷/۱به بعد از تمامی مزایای قانون رتبه‌بندی برخوردارند.

لطفا شما پیگیر این قضیه باشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 122283

  • بازنشسته فرهنگی

    ما بازنشسته گان مهر ماه سال ۱۴۰۰ از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و وزارت آموزش و پرورش تقاضا داریم که موضوع عدم شمول رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۰ به بعد را پیگیری و مشکل ما را حل کنند. سازمان بازنشستگی کشوری بعداز ۲۸ ماه حالا میگه شامل شما نمیشه

ارسال نظر