این موتورسواران منتظر توقیف باشند

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در بزرگراه صدر و آجودانیه در حین لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز توقیف شدند.

این موتورسواران منتظر توقیف باشند

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در بزرگراه صدر و آجودانیه در حین لایی کشی و انجام حرکات مخاطره آمیز توقیف شدند.

به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ فیروز کشیر با اعلام اینکه توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت ادامه دارد، گفت: برخورد با این نوع از هنجارشکنی و ایجاد ناامنی توسط عده‌ای انگشت شمار که نظم و آسایش عمومی جامعه را با تردد، لایی کشی و انجام حرکات مخاطره‌آمیز و ایجاد سر و صدای توسط این موتورسیکلت‌های سنگین در سطح معابر شهر تهران ادامه دارد و پلیس اجازه این کارها و اقدامات را به آنان نخواهد داد.

وی افزود: در همین راستا شب گذشته و در ساعت ۱۹:۰۰ در مسیر تقاطع آجودانیه یک دستگاه موتورسیکلت کاوازاکی ۱۰۰۰ سی سی با یک دستگاه سواری برخورد که پس از حضور همکاران و بررسی صحنه، موتورسیکلت به پارکینگ منتقل می‌شود.

سرهنگ کشیر گفت: همچنین در ساعت ۱۵:۱۵ روز جمعه در محدوده بزرگراه صدر در اجرای طرح مشترک مهار توسط عوامل بزرگراهی و نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ، یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ سی سی توقیف و روانه پارکینگ شد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: این نوع برخوردها خواست و مطالبه شهروندان است و پلیس راهور تهران بزرگ خود را ملزم و متعهد به پاسخگویی به درخواست‌های مردمی می‌داند و باید قبل از هرگونه اتفاق و حادثه‌ای از آن جلوگیری کند که در خصوص برخورد با تردد و ایجاد مزاحمت‌های موتورسیکلت سنگین نیز قبل از آنکه جان خود و دیگر شهروندان را به مخاطره بیاندازند از تردد آنها در هر جایی از پایتخت باشد جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ کشیر به دارندگان و راکبان موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و مجوز هشدار و تذکر داد که به هیچ عنوان در سطح معابر شهر تهران تردد نکنند چرا که به محض رؤیت این موتورسیکلت‌ها بخاطر امنیت تردد و حفظ جان خود راکبان و دیگر رانندگان و شهروندان، توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ توقیف و به پارکینگ انتقال خواهند داد.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 120391

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر