خبر خوش رئیس کمیته امداد برای مددجویان

رئیس کمیته امداد کشور صبح امروز گفت: مددجویان کمیته امداد در حلقه اشتغال و خودکفایی قرار می‌گیرند.

خبر خوش رئیس کمیته امداد برای مددجویان

رئیس کمیته امداد کشور صبح امروز گفت: مددجویان کمیته امداد در حلقه اشتغال و خودکفایی قرار می‌گیرند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به محاسن اشتغال خانگی گفت: شرکت‌های بزرگ می‌توانند به خوبی دست کمیته امداد را در زمینه اشتغال خانگی بگیرند به طوری که هم نیاز خود را تامین و هم برای مددجویان ما اشتغال ایجاد کنند.

مرتضی بختیاری پیش از ظهر امروز هفتم دی ماه در آئین جشن خودکفایی ۵۰۰۰ مددجوی تحت کمیته امداد استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی و در ادامه با یادآوری سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مردم کرمان بیان کرد: ۱۲ تا ۱۸ دی ماه هفته مقاومت است. جبهه مقاومت از دست پرورده‌های سردار دلهاست.

وی در ادامه با اشاره به وجود بیش از ۶۵۰۰ شهید در استان کرمان اظهار کرد: این خطه دانشمندان و فرهیختگان زیادی را در خود پرورانده و شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از آنهاست.

رئیس کمیته امداد کشور، محور وحدت موجود در استان کرمان را شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: پرچمدار وحدت در کشور نیز حاج قاسم است.

وی با اشاره به جشن توانمندسازی ۵۰۰۰ مددجوی استان کرمان اظهار کرد: کارآفرینان یاوران اشتغال هستند.

بختیاری گذشت یک سال از دریافت تسهیلات، داشتن درآمدی بیش از حقوق مصوب شورای کار و افزایش رتبه دهک را از شاخص‌های عمده برای خروج مددجو از تحت پوشش کمیته امداد برشمرد.

وی از جشن اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه در کنار جشن خودکفایی ۵۰۰۰ مددجو در استان کرمان سخن گفت و در ادامه به درخواست مقام معظم رهبری از کمیته امداد اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری از کمیته امداد خواستند که توانمندسازی با حفظ کرامت انسانی باشد.

رئیس کمیته امداد کشور امام خمینی (ره) تصریح کرد: نوکری سالمندان و افراد دارای بیماری صعب‌العلاج را تا آخر عمر انجام می‌دهیم اما مابقی مددجویان را در حلقه اشتغال و خودکفایی قرار می‌دهیم.

وی با بیان این مطلب که به دنبال ایجاد اشتغال پایدار با درآمد باثبات برای مددجویان هستیم، عنوان کرد: تعریف راهبر شغلی یکی از رویکردهای کمیته امداد است و مهارت‌آموزی، نظارت بر کیفیت تولید، نظارت بر برنامه‌های مالی و بازاریابی از وظایف راهبر شغلی است.

بختیاری ادامه داد: در سراسر کشور بیش از ۵۰۰۰ راهبر شغلی داریم و در آینده ۵۰ درصد اشتغال کمیته امداد توسط راهبران شغلی امین و متعهد انجام خواهد شد.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: امسال ۳۵ همت تسهیلات قرض الحسنه داریم و ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در سراسر کشور خودکفا می‌شوند.

رئیس کمیته امداد کشور با بیان این مطلب که یک سوم تولید پیله ابریشم توسط کمیته امداد انجام می‌شود، اظهار کرد: برند فرش احسان نیز ثبت جهانی شده است.

وی با تاکید برآنکه باید به سمت اشتغال پایدار برویم و برای تحقق آن نیاز به اقتصاد دیجیتالی و دانش بنیان داریم، تصریح کرد: باید با کمک نمایندگان مجلس و کارآفرینان اشکالات اشتغال خرد را برطرف کنیم و اشتغال خانگی را فراموش نکنیم. اشتغال خانگی در استان کرمان موفق بوده و در این زمینه می‌تواند به ما کمک کند.

بختیاری با بیان اینکه فیروزه شهربابک با فیروزه نیشابور رقابت می‌کند، تصریح کرد: اگر بیکاری حل شود، ریشه فساد خشکانده خواهد شد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 119993

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر