خبر خوش رئیس کمیته امداد برای مددجویان

رئیس کمیته امداد گفت: تا پایان سال تمامی مددجویان روستایی دو نفر به بالا صاحبخانه خواهند شد.

خبر خوش رئیس کمیته امداد برای مددجویان

رئیس کمیته امداد گفت: تا پایان سال تمامی مددجویان روستایی دو نفر به بالا صاحبخانه خواهند شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛  بنابر اظهارات رئیس کمیته امداد تا پایان سال تمامی مددجویان روستایی دو نفر به بالا صاحبخانه خواهند شد و دیگر در روستاها مددجوی بی مسکن نخواهیم داشت.

 سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور  ضمن قدردانی از تعامل و همکاری دستگاه قضایی با این کمیته به خصوص تفاهمنامه‌ای که با دادستانی کل مبادله شده است به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های انجام گرفته پرداخت و گفت: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال تمامی مددجویان روستایی دو نفر به بالا صاحب خانه خواهند شد و دیگر در روستاها مددجوی بی مسکن نخواهیم داشت.

وی افزود: یکی از نکاتی که بسیار ارزشمند و قابل توجه است این است که با اینکه وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در این سال‌ها دچار سختی و تنگنا شده و تورم افزایشی بوده است، اما نه تنها کمک‌های مردمی به کمیته امداد روندی کاهشی نداشته بلکه کمک‌های مردم سال به سال رو به افزایش بوده است که نشان از دینداری و همراهی و همدلی مردم دارد.

بختیاری در ادامه با بیان اینکه یکی از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی مددجویان است، تصریح کرد: در سال جاری حدود ۱۰۰ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته، با کمک‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در امر اشتغال به توانمندی رسیده و تا پایان سال از تحت پوشش کمیته امداد خارج خواهند شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به یکی دیگر از دستاوردهای این کمیته اشاره کرد و گفت: حمایت‌های کمیته امداد صرفا کمک‌های مادی و اقتصادی نیست بلکه سعی کرده علاوه بر تامین نیازهای مادی، حمایت‌های معنوی از مددجویان داشته باشد. از جمله با حمایت‌ها و اقدامات صورت گرفته تعداد قابل توجهی از مددجویان ما رتبه‌های برتر در کنکور را کسب کرده و تعداد قابل توجهی در دانشگاه فرهنگیان و نیز وزارت آموزش و پرورش پذیرفته شده‌اند و البته که حمایت‌های تحصیلی ما همچنان از این دسته از مددجویان مستعد ادامه خواهد داشت./ ایسنا

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117626

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر