مخازن مازوت نیروگاه منتظر قائم پلمپ شد

مخازن مازوت نیروگاه منتظر قائم در استان البرز پلمپ شد.

مخازن مازوت نیروگاه منتظر قائم پلمپ شد

مخازن مازوت نیروگاه منتظر قائم در استان البرز پلمپ شد. 

به گزارش عرشه آنلاین؛ رییس سازمان حفاظت محیط زیست از نیروگاه «منتظر قائم» و مخازن پلمب شده مازوت این نیروگاه بازدید کرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دور دوم سفر استانی رییس جمهوری و هیئت دولت به استان البرز و در جریان بازدید سرزده از نیروگاه منتظر قائم جهت راستی‌آزمایی از گزارش‌های سازمان مبنی بر عدم مازوت سوزی این نیروگاه از مخازن پلمب شده مازوت آن بازدید کردند. 

این برنامه در ادامه رویداد نظارت میدانی اصحاب رسانه که چهارشنبه هفته گذشته توسط روابط عمومی سازمان برنامه ریزی و اجرا شده بود، برگزار شد که طی آن خبرنگاران از پلمب بودن نیروگاه بعثت تهران اطمینان حاصل کردند.

این بازدید با حضور بیش از ۱۰ خبرنگار استانی انجام شد و عدم مازوت‌سوزی این نیروگاه تایید شد این در حالیست که نیروگاه «منتظر قائم» هفته‌های گذشته از سوی برخی از اعضای شورای شهر به عنوان نیروگاه‌های اطراف تهران و متهم اصلی آلودگی هوای تهران معرفی شده بود. 

به گزارش روابط عمومی سازمان محیط زیست در این بازدید میزان آب برداشتی و سیستم تصفیه پساب همچنین پیشنهادات تغییر سیستم نیروگاه برای جلوگیری از مصرف زیاد آب و جلوگیری از مازوت سوزی با حضور مالک نیروگاه مورد بررسی گرفت.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117296

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر