بازداشت مرد فریب دهنده زنان میانسال تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت عامل اغفال زنان میانسال در تهران، خبر داد.

بازداشت مرد فریب دهنده زنان میانسال تهران

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع سرقت‌های سریالی از خانه‌های چند زن میانسال و کلاهبرداری از آنها با شگرد مشابه موضوع رسیدگی به پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

وی با اشاره به نتایج تحقیقات انجام شده از سوی ماموران گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، یک مرد جوان در فضای مجازی طعمه‌های خود را که اکثرا زنان میانسال مجرد بودند، شناسایی کرده و پس از اعتمادسازی به قصد سرقت وارد خانه آنها شده است. همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم پس از اینکه مدارک هویتی شکات را به همراه طلاجات و پول به سرقت برده با استفاده از این مدارک دست به اعمال مجرمانه دیگری از جمله کلاهبرداری زده است.

 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد:‌با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند، در ادامه نیز با استفاده از اطلاعات موجود مخفیگاه متهم مورد شناسایی قرار گرفت و در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات در دستورکار ماموران قرار گرفت.

 

ولی‌پور گودرزی با اشاره به انجام عملیات برای دستگیری این فرد، گفت: ماموران راهی مخفیگاه متهم شدند و او را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. این فرد در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان همان بازجویی‌های اولیه متهم به جرم خود مبنی بر سرقت و کلاهبرداری از زنان میانسال مجرد اعتراف کرد.

 

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله به دادسرا منتقل شد. همچنین با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی تحقیقات ماموران در این پرونده برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات ادامه دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 116847

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر