پدرکشی وحشتناک/ حمیدرضا 19 ساله پدرش را با تیغ سرتراشی مثله مثله کرد

پسر 19 ساله جسد پدرش را با تیغ سرتراشی مثله مثله کرد.

پدرکشی وحشتناک/ حمیدرضا 19 ساله پدرش را با تیغ سرتراشی مثله مثله کرد

پسر ۱۹ ساله جسد پدرش را با تیغ سرتراشی مثله مثله کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ حمیدرضا یک جوان ۱۹ ساله ایرانی به دلایلی که هنوز روشن نشده در یک درگیری طولانی در آپارتمان مسکونی‌شان در نیویورک با کارد و تیغ سر تراشی سر از بدن پدر خود محمد که یک جواهر فروش ثروتمند در نیویورک است، جدا کرد و بعد انگشتان دست و قسمت‌های دیگری از بدن پدر خود را مثله کرد و از منزل گریخت.

۳۱ سال در چنین روزی خبر قتل یک جواهر فروش ایرانی توسط پسرش در نیویورک، از آن سوی مرزها گذشت و تیتر اخبار حوادث روزنامه‌های ایران شد.

 روزنامه کیهان در ۸ آذر ۷۱ در باره این پرونده اینگونه نوشت: یک جوان ایرانی در نیویورک در یک جنایت هولناک سر از بدن پدر خود جدا کرد و بعد از مثله کردن بخش‌هایی از بدن وی راهی بیمارستان شد تا انگشتان صدمه دیده خود را معالجه کند اما در بیمارستان به چنگ پلیس افتاد.

 حمیدرضا یک جوان ۱۹ ساله ایرانی به دلایلی که هنوز روشن نشده در یک درگیری طولانی در آپارتمان مسکونی‌شان در نیویورک با کارد و تیغ سر تراشی سر از بدن پدر خود محمد که یک جواهر فروش ثروتمند در نیویورک است، جدا کرد و بعد انگشتان دست و قسمت‌های دیگری از بدن پدر خود را مثله کرد و از منزل گریخت.

نگهبان در ورودی ساختمان محل مسکونی این دو تن به هنگام خروج حمیدرضا از منزل مشاهده کرد که وی یک چاقو و یک تیغ سرتراشی را در خیابان انداخت.

وی بلافاصله به آپارتمان محمد مراجعه کرد و با دیدن بدن مثله شده محمد روبه‌رو شد. قاتل قطعات بدن پدرخود را در اتاق‌های مختلف آپارتمان انداخته بود.

بیات که در جریان درگیری با پدرش از ناحیه انگشتان صدمات جدی دیده بود به هنگام مداوا در بیمارستان بازداشت شد. مقامات پلیس نیویورک در حال حاضر سرگرم تحقیق درباره علت قتل هستند.

محمد ۴۰ ساله، سالهاست که در خیابان چهل و هفتم نیویورک یک غرفه جواهر فروشی دارد.

خیابان چهل و هفتم نیویورک مرکز اصلی خرید و فروش جواهرات و فلزات بهادار در این شهر است.

وی به همراه پسرش در طبقه دوازدهم یک آسمان‌خراش در همین نزدیکی زندگی می‌کرد.

همسایگان آپارتمان بیات بعدا به پلیس گفتند که آنها سر و صدای زیادی را از داخل آپارتمان شنیده‌اند.

روزنامه کیهان

منبع: کیهان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 116415

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر