مرگ دردناک کودک 9 ساله در بیمارستانی در گتوند/ ماجرا چه بود؟

یک کودک 9 ساله به دلیل ایست قلبی در بیمارستان شهرستان گتوند درگذشت.

مرگ دردناک کودک 9 ساله در بیمارستانی در گتوند/ ماجرا چه بود؟

یک کودک ۹ ساله به دلیل ایست قلبی در بیمارستان شهرستان گتوند درگذشت.

به گزارش عرشه آنلاین؛ دادستان گتوند با مرگ تلخ پسربچه ۹ ساله در بیمارستان کارون گتوند دستور رسیدگی به این پرونده را صادر کرد.

کامران رومیانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند در این خصوص، اظهار داشت: به‌ منظور رسیدگی به شکایت خانواده پسر بچه‌ای که در بیمارستان شهرستان گتوند فوت شد با حضور در این مرکز درمانی و صحبت با خانواده متوفی، کادر درمان و پرستاران، پرونده پزشکی وی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور در این درمانگاه از بخش‌های مختلف بیمارستان و مرکز اورژانس نیز بازدید شد و کمبود پزشک، پرستار و منابع مالی از مهم‌ترین مشکلات این بیمارستان بود.

رومیانی با اشاره به نارضایتی مردم شهرستان از وضعیت خدمات‌رسانی این بیمارستان گفت: طبق گفته رئیس بیمارستان تا آذرماه امسال این کمبودها برطرف خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند بیان کرد: در این بازدید همچنین مقرر شد شهردار و رئیس پلیس راهور شهرستان در مدت یک هفته اقدامات لازم برای تسریع در خدمات‌رسانی بخش اورژانس این بیمارستان را انجام دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گتوند در خصوص جزییات فوت این پسر بچه توضیح داد: این کودک با داشتن بیماری خود ایمنی و علائم آنفلولانزا سه بار برای ویزیت به بیمارستان گتوند مراجعه کرد که دستور بستری کودک نیز صادر شد.

هومن کلانتری ادامه داد: در نهایت به علت تنگی نفس، عملیات اینتوبه و دیگر اقدامات لازم پزشکی انجام گرفت، اما دچار ایست قلبی ، تنفسی شد علت فوت توسط پزشکی قانونی در دست پیگیری است.

اینتوبه کردن فرآیندی است که در آن یک لوله از طریق دهان یا بینی فرد وارد بدن می‌شود و سپس به داخل نای (راه هوایی / لوله هوا) می‌رود.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111533

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر