ماجرای کلیپ ضرب و شتم یک مرد بلوچ در نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در خصوص ضرب و شتم یک مرد بلوچ توسط نیروی انتظامی واکنش نشان داد.

ماجرای کلیپ ضرب و شتم یک مرد بلوچ در نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در خصوص ضرب و شتم یک مرد بلوچ توسط نیروی انتظامی واکنش نشان داد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در خصوص انتشار کلیپ بسیار کوتاه و تقطیع شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک شهروند بلوچ توسط پلیس در ایست و بازرسی سهل آباد توضیح داد.

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در خصوص انتشار کلیپ بسیار کوتاه و تقطیع شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک شهروند بلوچ توسط پلیس در ایست و بازرسی سهل آباد توضیح داد.  

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: به دنبال انتشار کلیپی در فضای مجازی و  سوء استفاده برخی از اشخاص معاند و فرصت طلب مبنی ضرب و شتم یک شهروند بلوچ توسط پلیس، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار انتظامی قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: در راستای طرح برخورد با  خودروهای شوتی و  مبارزه با قاچاقچیان سوخت ، ماموران حین کنترل خودروها در ایست بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان به یک‌دستگاه خودروی پراید نقره ای رنگ  مشکوک که به خودرو دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: ولی راننده خودرو بدون توجه به دستور ماموران اقدام به فرار کرده و به یکدستگاه خودروی پژو ۴۰۵ برخورد کرده و سبب ایراد خسارت به عقب خودروی پژو شد و درادامه به محض حضور ماموران در محل راننده درهای خودرو را قفل که همین امر باعث ایجاد ترافیک و اعتراض سایر شهروندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اضافه کرد: ماموران با رعایت همه قوانین و مقررات و حقوق شهروندی راننده را دعوت به آرامش کرده  واز وی به تکرار خواستند که با ماموران همکاری کند تا خودروی حامل سوخت را به یگان انتظامی دلالت کنند که راننده خودروی پراید توجه ای نکرده و با ایجاد سر وصدا قصد تحریک دیگران و توهین و فحاشی به ماموران و  همچنین تهدید به آتش زدن خودش و خودرو کرده است.  

سرهنگ عرب بیان داشت: باتوجه به اینکه راننده پراید مجدد با ضربه زدن عمدی به خودروی جلو قصد فرار داشته و نظر به حساسیت موضوع و شلوغی محل هرگونه اقدامی از سوی راننده خوردرو مبنی بر آتش زدن و به خطر انداختن جان شهروندان وحتی خودش متصور بود و هیچگونه توجهی به درخواست مکرر ماموران نداشته در نهایت ماموران به ناچار با شکستن شیشه عقب سمت شاگرد که هیچ سرنشینی نداشته وفقط مشک حاوی سوخت گازوئیل قرار داشت در خودروی پراید را باز کردند و راننده را به بیرون خودرو هدایت کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده خودرو به محض بیرون آمدن ضمن فحاشی مجدد به سمت ماموران حمله ورشده  که با واکنش به موقع  از این اقدام جلوگیری شد و در نهایت راننده به همراه خودروی حامل سوخت قاچاق به پاسگاه سهل آباد دلالت و مراتب با تشکیل پرونده برای رسیدگی به مرجع قضائی ارسال شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در پایان تاکید کرد: پلیس همواره خدمتگذار مردم بوده و شهروندان محترم بدون بررسی صحت مطالب منتشر شده در فضای مجازی، نسبت به انتشار آن اقدام نکنند و با بررسی و دقت بیشتر، فضا را برای فعالیت مغرضان و افراد ناآگاه فراهم نکنند و پلیس بر اساس وظایف ذاتی و قانونی خود، اقدامات اطلاعاتی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انجام  داده و با این تحرکات مذبوحانه به طور قاطع برخورد خواهد کرد.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 109852

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر