قتل سریالی 6 راننده تاکسی اینترنتی در شهریار/ عکس قاتل سریالی و آثار باقیمانده از اجساد

دو مرد در اقدامی هولناک دست به قتل سریالی رانندگان تاکسی اینترنتی کردند.

قتل سریالی 6 راننده تاکسی اینترنتی در شهریار/ عکس قاتل سریالی و آثار باقیمانده از اجساد

 تنها چند استخوان ولباس های پوسیده زیر آفتاب از مرد ۴۲ساله صاحب خودروی ۴۰۵در بیابان داغ به جامانده است . پرونده ای که از اوایل خرداد زیر ذربین کارآگاهان جنایی غرب استان تهران قرار داشت و حالا با پیدا شدن جسد تمام فرضیه ها درست ازآب درآمد.

ساعت یک ظهر متهمان ویژه این روزهای صفحات حوادث از پایتخت راهی شهریار شدند تا به جنایت هایی که در غرب استان تهران مرتکب شدند اعتراف کنند.

جنایت هایی که از چند ماه پیش فکر کارآگاهان جنایی شهریار را به خود مشغول کرده بود نخستین پرونده مربوط به مردی بود که ۴ خرداد خانواده اش با مراجعه به اداره پلیس مدعی شدند که از او خبری ندارند تا اینکه خودرویش در محدوده اتوبان ساوه پیدا شد .کارآگاهان غرب استان تهران در حالیکه فرضیه های مختلفی را برای  ناپدید شدن این راننده در ذهن طراحی می‌کردند اما نتوانستند به هیچ سرنخی برسند تا اینکه مدتی بعد نیز خانواده دیگری به اداره پلیس مراجعه کردند و مدعی شدند که پسر ۲۱ ساله شان که راننده تاکسی اینترنتی است ناپدید شده است.

با تشکیل این پرونده بود که سرهنگ فضل الله سواری پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران فرضیه زنجیره ای بودن ناپدید شدن راننده ها را مطرح کرد با تلاش کارآگاهان جنایی یک روز بعد جسد راننده  ساینا همان راننده جوان اسنپی در بیابان ملارد پیدا شد.

با پیدا شدن این جسد به دستور رئیس پلیس آگاهی تیم های مختلفی برای دستگیری متهم یا متهمان در سطح شهریار چراغ های گردان خود را روشن کردند.

همین موضوع کافی بود که سارقان قاتل از محدوده غرب استان متواری شوند.

سرهنگ سواری پور در گفتگو ی اختصاصی با خبرنگار رکنا گفت: روز جمعه وقتی ناپدید شدن مرموز راننده ۲۱ ساله به من گزارش شد شخصا پیگر ی موضوع را برعهده گرفتم  وفردای همان روز بود که متاسفانه جسد این راننده جوان که به تازگی به استخدام شرکت تاکسی اینترنتی درآمده بود در حوالی ملارد پیدا شد.

البته براساس تحقیقات بعمل آمده این راننده از طریق برنامه تاکسی اینترنتی مسافران خوناشام خود را سوار نکرده بله حین رانندگی در یکی ازخیابانهای ملارد این دو قاتل را بعنوان مسافر دربستی سوار کرده است.

بقایای اجساد

بعد از کشف این جسد بود که فرضیه کشته شدن نخستین راننده ناپدید شده در شاهد شهر در ذهن کارآگاهان قوت گرفت.

ظهر یکشنبه 12 شهریور به محض انتقال متهمان از پایتخت به شهریار موضوع بازسازی جنایت و کشف جسد توسط کارآگاهان با نشان دادن محل جنایت که بیابانهای اطراف شاهد شد بود انجام شد.

وقتی به محل جنایت رسیدیم  با بقایای جسد مرد حدودا ۴۲ساله روبرو شدیم که براساس اظهارات متهمان با ضربه جسم سخت به سر به قتل رسیده بود.

وی درباره سوابق متهم  اصلی پرونده گفت :همان طور که قبلا درباره این متهم اخباری منتشر شد او دارای سوابق کیفری است براساس اظهاراتی که داشته است پدرو مادرش درکودکی از هم جدا شده اند وخانواده از هم پاشیده ای را داشته است و دوران کودکی سختی را سپری کرده است.

سرهنگ سواری پور درباره خودروی پیدا شده درجاده ساوه گفت:سارقان پس از سرقت خودرو وقتی که مرتکب می شوند پس از چند کیلومتر پژوه ۴۰۵ به دلیل نقص فنی که داشت در بین راه متوقف می شود وقتی کنار جاده از سایر رانندگان کمک می‌خواهند راننده ای برای کمک نگه می دارد اما او وقتی رفتار عجیب آنها را ملاحظه می‌کند مشکوک شده و خیلی زود پابه فرار می‌گذارد متهمان باتوجه به خرابی خودرو آن را رها می‌کنند و بعد به سراغ جنایت دیگر خود راهی ملارد می شوند.

سرهنگ سواری پور

به گزارش رکنا بامداد 3 مرداد امسال گزارش یک حادثه تیراندازی به پلیس شهرستان قروه استان کردستان اعلام شد. محل جنایت در یک مزرعه بزرگ بود و در آنجا ۳ نفر هدف تیراندازی قرار گرفتند که ۲ نفر از این افراد جانشان را از دست داده بودند. نفر سوم که از این حادثه هولناک جان سالم به ‌در برده صاحب مزرعه بود. هرچند وی هدف ۲ گلوله قرار گرفته بود، اما زنده ماند و توانست جزئیات حمله شبانه مردان مسلح را فاش کند.

وی گفت: نیمه‌شب بود و من در راه رفتن به مزرعه بودم. ظاهرا دقایقی قبل‌تر ۲مرد مسلح وارد مزرعه شده و ۲ نفر از افرادی را که در مزرعه من کار می‌کردند، گروگان گرفته بودند. وقتی وارد مزرعه شدم و به ویلا رفتم، ۲ مرد مهاجم که ماسک و کلاه داشتند، مرا گروگان گرفتند. آنها یکی از کارگران مزرعه را با شلیک گلوله به قتل رسانده و نفر دوم را گرفته بودند تا من برسم. مردان خطرناک تهدید می‌کردند که باید ۲ میلیارد تومان به آنها بدهم تا رهایم کنند. آنها طلا و دلار می‌خواستند اما من نداشتم.

وی ادامه داد: گروگانگیران تا صبح در خانه ویلایی من ماندند و سپس به سمت من و نفر دوم (فردی که در مزرعه کار می‌کرد) شلیک کردند. کارگر دیگر هم در این تیراندازی به قتل رسید، اما بخت با من یار بود که با وجود اصابت ۲ گلوله زنده ماندم. مردان مسلح پس از تیراندازی فرار کردند و من ماجرا را به پلیس اطلاع دادم. این مرد در ادامه، مهم‌ترین سرنخ پرونده را در اختیار پلیس قرار داد و گفت: من یکی از قاتلان را شناختم؛ او مردی به نام علی بود که سال‌ها قبل در مزرعه من کار می‌کرد.

تیمی از مأموران پلیس شهرستان قروه کردستان، برای دستگیری قاتلان مسلح وارد عمل شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که علی جوانی ۳۴ساله و سابقه‌دار است. وی اهل شهرستان بهار استان همدان بود که بارها به جرم درگیری دستگیر شده و به زندان افتاده بود. او آخرین‌ بار به جرم معاونت در قتل به ‌همراه برادرش دستگیر و روانه زندان همدان شده بود.

برادر علی سال ۹۵ به اتهام قتل قصاص شده و علی نیز پس از چند سال تحمل حبس، اسفند سال گذشته از زندان آزاد و به همراه فردی که او هم سابقه‌دار است، به مزرعه حمله کرده و ۲نفر را به قتل رسانده بودند.

با این اطلاعات، ۲ مجرم سابقه‌دار دهم مرداد امسال در همدان دستگیر شدند و در بازجویی‌ها اعتراف کردند که با انگیزه سرقت وارد مزرعه شده و افرادی را که در آنجا بودند به رگبار بستند. هدف آنها رسیدن به پول، طلا و دلار بود، اما به چیزی که می‌خواستند نرسیدند.

هرچند به‌ گفته خودشان در مزرعه تعداد زیادی گوسفند که ارزش میلیاردی داشته، چند خودرو هم در مزرعه پارک بوده، اما هدف آنها رسیدن به پول نقد، دلار و طلا بوده است. به ‌همین دلیل معتقد بودند که به‌خاطر هیچ، باعث قتل ۲ نفر شده‌اند. علی مدعی بود که خودش به یکی از مقتولان و صاحب مزرعه و همدستش حمید، معروف به حمید کافر به فرد دیگر شلیک کرده بودند

متهمان که علی ۳۴ساله و حمید ۵۵ساله بودند به اداره آگاهی منتقل شدند. وضعیت حمید دست‌کمی از علی نداشت؛ او نیز بارها به جرم کلاهبرداری، قاچاق اسلحه و خرید و فروش مشروبات ‌الکلی زندان را تجربه کرده بود. سابقه‌دار بودن این دو نفر و حمله مسلحانه آنها به مزرعه با انگیزه سرقت، احتمال اینکه آنها مرتکب جرائم دیگری هم شده‌اند را قوت می‌بخشید.

هرچند در ابتدا هر دو سکوت اختیار کرده و مدعی بودند که فقط به مزرعه حمله کرده و افرادی را که در آنجا بودند به رگبار بسته‌اند، اما بازجویی‌های تخصصی و شبانه‌روزی از این دو متهم ادامه داشت تا اینکه آنها قفل سکوت را شکستند و به قتل‌های سریالی اعتراف کردند. آنها گفتند که علاوه بر این دو جنایت، در ۲ ‌ماه گذشته ۴راننده خودروهای مختلف مانند پژو، تیبا و پراید را به قتل رسانده و اجسادشان را در بزرگراه  ها و بیابان‌ها رها می‌کردند.

با اعترافات هولناک این دو متهم، پرونده به دادسرای جنایی تهران فرستاده شد و تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران زیرنظر قاضی محمدمهدی براعه، بازپرس شعبه سوم دادسرا تحقیقات خود را روی این پرونده ویژه متمرکز کردند. به‌ گفته سردار علی‌ ولی‌پورگودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران، این دو مجرم خطرناک به ۶ فقره قتل و سرقت مسلحانه اقرار کرده‌اند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

علی، یکی از قاتلان سریالی است؛ او ۳۴سال دارد و خونسردانه وارد اداره آگاهی تهران می‌شود. چون یکی از قتل‌ها در پایتخت رخ داده، پرونده‌شان به اداره آگاهی تهران فرستاده شده است. وقتی می‌خواهد جزئیات قتل‌ها را توضیح بدهد سرش را پایین می‌اندازد. با وجود اینکه می‌گوید مدت‌هاست که نتوانسته بخوابد و ذهنش به‌خوبی کار نمی‌کند، اما موبه‌مو جزئیات قتل‌هایی را که مرتکب شده‌اند به‌خاطر می‌آورد.

او می‌گوید به‌خاطر هیچ، مرتکب قتل شده و هزار تومان هم دستش را نگرفته است. علی، شکارچی شب که رانندگان را به دام می‌انداخت، می‌گوید از وقتی برادرش مرتکب قتل شده زندگی‌اش به تباهی کشیده شده است، اما اعدام برادرش رنج او را دوچندان کرده تا حدی که نتوانسته با این غم بزرگ و نبودن تنها برادرش که غمخوارش بوده کنار بیاید و تبدیل به قاتل سریالی کشور شده است.

منبع: رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 104752

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        قوه قضاییه باید این قاتلان سریالی را به دار مجازات حلقه آویز نماید تا درس عبرتی برای سایر قاتلان باشد که دیگر راننده های بی گناه مسافر کش را این طور ناجوانمردانه به قتل نرسانند امنیت جان مال وناموس مردم باید برای دولت وقوه قضاییه خط قرمز باشد....

      ارسال نظر