10 شهربازی و مرکز تفریحی در تهران پلمپ شد / علت چیست

۱۰ شهربازی و مرکز تفریحی آبی در تهران پلمپ شدند.

10 شهربازی و مرکز تفریحی در تهران پلمپ شد / علت چیست

۱۰ شهربازی و مرکز تفریحی آبی غیر استاندارد در استان تهران، در طرح نظارتی ضربتی تابستانه، پلمپ کردند.

آقای محمدحسین طاهری، مدیرکل استاندارد استان تهران با اعلام این خبر افزود: کارشناسان استاندارد با بازرسی از بوستان‌های مسکن مهر و ندایی واقع در اسلامشهر، رنگین کمان و حافظ واقع در اندیشه، استاد شهریار واقع در نسیم شهر، شهدای گمنام واقع در تهرانسر و شهربازی ایما واقع در آبشار تهران، تجهیزات تفریحی فاقد گواهینامه بازرسی سالیانه معتبر در این اماکن را پلمپ کردند.

 

دبیر شورای استاندارد استان تهران گفت: با توجه به افزایش استفاده از مراکز تفریحی آبی در ایام گرم سال، سه مرکز تفریحی آبی جماران واقع در نیاوران، یاس واقع در شهرری و مفتح واقع در خیابان شریعتی به دلیل عدم استانداردسازی تجهیزات تفریحی آبی خود پلمپ شدند.

طاهری تاکید کرد: همه تجهیزات تفریحی اعم از شهربازی‌ها، کابل‌راه‌ها و مراکز تفریحی آبی مشمول استاندارد اجباری‌اند و در صورت اقدام نکردن مالکان و بهره‌برداران تجهیزات تفریحی پلمپ شده برای انجام استانداردسازی و دریافت مجوز بهره‌برداری معتبر، پرونده آن‌ها برای طی مراحل قانونی به محاکم قضایی ارسال خواهد شد و این اداره‌کل در خصوص تامین ایمنی و سلامت شهروندان به وظایف خود عمل خواهد کرد.

این مقام مسئول گفت: در چهارماهه گذشته سال‌جاری، تعداد ۱۳۰۷ تاییدیه استاندارد برای تجهیزات تفریحی در سطح استان تهران صادر شده‌است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101137

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر