سکه پرید | قیمت انواع سکه بالا رفت

در دومین روز از دومین هفته اردیبهشت، قیمت‌ها در بازار سکه و طلا با روند صعودی همراه بود.

سکه پرید | قیمت انواع سکه بالا رفت

امروز سکه پرید. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) در بازار تهران ۳۴ میلیون و ۱۰۰  هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته، افزایش قیمت زیادی داشت.

قیمت سکه امامی امروز «یکشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲» باز هم نسبت به دیروز روند افزایشی داشت و به قیمت ۳۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت سکه امامی، امروز یکشنبه «۱۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۲» به ۳۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید و حباب این سکه روی رقم ۸ میلیون و ۳۶۱ هزار تومان ماند.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۲ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان معامله شد.

قیمت سکه (تا لحظه تنظیم گزارش)

سکه   قیمت امروز (تومان)   حباب (تومان)

سکه امامی (طرح جدید) ۳۴.۱۰۰.۰۰۰   ۸.۳۶۱.۰۰۰

سکه بهار آزادی ۳۰.۶۰۱.۰۰۰     ۴.۹۱۴.۰۰۰

نیم سکه ۱۹.۶۰۰.۰۰۰      ۶.۷۳۸.۰۰۰

ربع سکه ۱۲.۵۵۰.۰۰۰      ۶.۱۱۷.۰۰۰

سکه گرمی ۷.۳۲۲.۰۰۰    ۴.۱۵۴.۰۰۰

قیمت طلا (تا لحظه تنظیم گزارش)

طلا      قیمت امروز (تومان)

۱۸ عیار    ۲.۷۰۹.۰۰۰

۲۴ عیار    ۳.۶۱۳.۶۰۰

طلای دست دوم    ۲.۶۷۳.۰۱۱

مثقال طلا   ۱۱.۷۳۹.۰۰۰

انس طلا   ۱۹۹۰ دلار و ۱۷ سنت

همچنین قیمت انس طلا نیز در بازار جهانی ۱۹۹۰ دلار و ۱۷ سنت است.

در دومین روز از دومین هفته اردیبهشت، قیمت‌ها در بازار فلزات زرد با روند صعودی مواجه شد. تمام قطعات سکه افزایش قیمت داشتند. معامله‌گران اردیبهشت را ماه داغ بازارهای مالی توصیف می‌کنند.

امروز نیز مانند در دو روز پایانی هفته گذشته قیمت طلا و سکه با روند افزایشی آغاز به کار کرد. آغاز به کار بازار فلز گرانبها در دومین روز از دومین هفته اردیبهشت با کانال 34 میلیون تومانی قیمت سکه مصادف شد. در لحظه نگارش این گزارش قیمت تمام قطعات سکه در روند صعودی باز شد. این روند افزایشی متعاقب سقف‌شکنی‌ قیمت دلار و ورود به محدوده قیمتی جدید رخ داده است.

روز سه‌شنبه، پنجم اردیبهشت، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از ممنوعیت فروش سکه بدون ثبت در سامانه تجارت خبر داد. بذرافشان هرگونه فروش سکه را بدون ثبت در سامانه مذکور تخلف اعلام کرد.

این خبر برخی شایعات را در بازار فلز زرد داغ کرد که بازارساز قصد دارد بازار سکه را بیشتر کنترل کند و یا حتی احتمال تعطیلی بازار سکه نیز عنوان شد. هر چند ظهور این شایعه کنترلی موجب نشد معامله‌گران عقب‌نشینی کنند و با فشار خرید، قیمت سکه، بالای محدوده ۳۲ میلیون تومانی قرار گرفت.

تحلیلگران اقتصادی روند بازار دلار و به دنبال آن طلا در ماه‌های آینده را وابسته به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد فعالیت‌های هسته‌ای ایران در خردادماه می‌دانند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84644

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر