خبر مهم سایپا برای خریداران خودرو

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا گفت : تمرکز ما تحویل خودروها در زمانی به نسبت کمتر از پارسال است و برنامه‌ریزی ما برای تحویل خودرو زیر یکصد روز است.

خبر مهم سایپا برای خریداران خودرو

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا گفت: با روسیه مذاکراتی انجام شده است که برخی محصولاتمان را در خطوط تولید روسیه تولید کنیم.

علی تیموری، مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیاری از کشورهای منطقه از جمله روسیه آرزو دارند که صنعت خودروی ایران را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: زمان تحویل خودروهای سایپا و ایران خودرو اعلام شد

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا افزود: با روسیه مذاکراتی انجام شده که برخی محصولاتمان را در خطوط تولید روسیه تولید کنیم.

تیموری اظهار داشت: در دهه 1400 باید در حوزه خودرو به تکنولوژی‌های جدید که به محیط زیست کمک می ‌ند مجهز شویم؛ لذا سیاستگذاری من برای سال‌های 1400 تا 1410 به سمت تولید خودروهای پاکی است که آلایندگی محیط را کاهش دهند.

تیموری افزود: تمرکز ما امسال تحویل خودروها در زمانی به نسبت کمتر از پارسال است و برنامه‌ریزی ما برای تحویل خودرو زیر یکصد روز است.

او بیان داشت: افزایش قیمت خودرو توسط شورای رقابت دارای مبنای تصمیم گیری و شروع خوبی بود ضمن اینکه سازمان حمایت آنالیز قیمت ها را ارایه و بسیاری از قیمت های پیشنهادی را تعدیل کرد.

مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا با اشاره به واردات دو مدل چانگان گفت: قیمت تمام شده درب گمرک اعلام شده چانگان حدود 900 میلیون است که با توجه به سود 17 درصدی در نظر گرفته شده و محاسبه تمام هزینه ها از جمله عوارض و ارزش افزوده و غیره، قیمت تمام شده آن بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون تومان نخواهد بود و این در حالی است که قیمت این خودرو در بازار حدود دو میلیارد و پانصد میلیون تومان است.

مدیرعامل سایپا در مورد افزایش قیمت ‌ای اخیر خودرو اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس فعلی و تاکید بر موضوع مهار تورم ما از مبنای افزایش قیمت‌ها راضی هستیم؛ ضمن اینکه از شورای رقابت و سازمان حمایت نیز تشکر می‌کنیم. در هفته جاری، رونمایی از مدرن‌ترین خط تولید موتور را خواهیم داشت؛ این موتور روی دو خودرو نصب خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82253

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر