خبر مهم برای یارانه‌بگیران | جزئیات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی اعلام شد

در این طرح، خانوار‌های یارانه‌بگیر، می‌توانند 10 قلم کالا شامل برنج، قند و شکر، روغن، شیر، مرغ و تخم مرغ، ماکارونی و… را از فروشگاه‌ها و واحد‌های صنفی مشارکت‌کننده در اجرای این طرح خریداری کنند.

خبر مهم برای یارانه‌بگیران | جزئیات اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی اعلام شد

هزار و ۳۲۴ خانوار یارانه‌بگیر در خراسان جنوبی از طرح کالابرگ الکترونیکی (اختیاری) در یک ماه گذشته استفاده کردند.

غلامرضا اشرفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: بیشترین خرید کالا از سوی این خانوار‌ها در طرح کالابرگ الکترونیک مربوط به کالا‌های مرغ و روغن بوده است.

بیشتر بخوانید: اطلاعیه مهم درباره واریز یارانه نقدی و کالابرگ الکترونیکی | اعتبار خرید با کالابرگ الکترونیک شارژ شد + مبلغ

او تعداد تراکنش انجام‌شده در این مدت را ۲ هزار و ۴۲۲ تراکنش برشمرد.

اشرفی تعداد ترمینال‌های فعال (دستگاه‌های کارتخوان) در استان را ۵۸ هزار و ۷۱۶ مورد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عنوان کرد و ادامه داد: تعداد فروشگاه‌های ثبت شده در این طرح هزار و ۷۹ فروشگاه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: ۱۴۳ هزار و ۶۸۶ خانوار شهری و ۱۰۰ هزار و ۶۲۷ خانوار روستایی خراسان جنوبی یارانه بگیر هستند که می‌توانند از طرح کالا برگ الکترونیکی _ اختیاری برای خرید کالا‌های مورد نظر استفاده کنند.

او مجموع خانوار‌های یارانه‌بگیر در استان را ۲۴۴ هزار و ۳۱۳ خانوار اعلام کرد.

اشرفی عنوان کرد: به منظور اجرای این طرح، خانوار‌های یارانه‌بگیر، می‌توانند 10 قلم کالا شامل برنج، قند و شکر، روغن، شیر، مرغ و تخم مرغ، ماکارونی و… را از فروشگاه‌ها و واحد‌های صنفی مشارکت‌کننده در اجرای این طرح خریداری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: افراد در اجرای این طرح می‌توانند یک ماه زودتر از یارانه خود برای خرید کالا‌های مشخص‌شده با هر نشان تجاری خریداری کنند.

او اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از احتکار کالا و ایجاد امنیت غذایی و سلامت خانوار‌ها در استفاده از مزایای این طرح است و سازمان جهاد کشاورزی استان باید اقدامات لازم را برای تأمین کالا‌های مورد نظر انجام دهد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 82191

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        دروغه محض این دولت اگه گفت ماست سفیده حتما سیاهه

      ارسال نظر