این خودروی میلیونی، میلیاردی شد! +جدول

در جدول زیر قیمت روز انواع میتسوبیشی را در بازار مشاهده می‌کنید.

این خودروی میلیونی، میلیاردی شد! +جدول

 قیمت میتسوبیشی میراژ  مدل ۲۰۱۸  در بازار  ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شد که کاهش ۲۰۰ میلیونی میلیونی نسبت به هفته پیش دارد. این مدل در فروردین امسال ۷۱۵ میلیون تومان بود که رشد ۶۸۵ میلیونی در ۱۲ ماه دارد. 

قیمت خودروی میتسوبیشی لنسر  اتوماتیک در بازار با کاهش ۳۰۰ میلیون تومانی در این هفته به ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسید. این مدل از میتسوبیشی در یک سال اخیر ۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان گران شده است. 

قیمت میتسوبیشی ASX تیپ ۴ در بازار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است که این مدل نیز کاهش ۳۰۰ میلیونی در این هفته داشت. ASX را در فرودین با قیمت ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می توانستید خریداری کنید. 

میتسوبیشی اوتلندر  هم در این هفته ۳۰۰ میلیون تومان ارزان شد و به ۵ میلیارد تومان رسید بررسی قیمت سالانه این مدل نشان می دهد اوتلندر در ۱۴۰۱ حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان گران شده است. 

قیمت میتسوبیشی  اوتلندر PHEV  در بازار ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان شد که افت ۳۰۰ میلیونی نسبت به هفته پیش دارد.این مدل نیز در ۱۴۰۱ رشد دوبرابری قیمت داشت. 

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت بازار انواع خودرو میتسوبیشی (اسفند ۱۴۰۱)
برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
ASX تیپ ۴ ۲۰۱۸ صفر ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
لنسر ۱۸ لیتر اتوماتیک ۲۰۱۸ صفر ۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
میراژ ۲۰۱۸ صفر ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر تیپ ۵ ۲۰۱۸ صفر ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
اوتلندر PHEV ۲۰۱۸ صفر ۵,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰

 

منبع: باما

دیگر رسانه ها

کدخبر: 77916

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر