برندگان قرعه‌کشی پیش‌فروش ایران خودرو مشخص شدند + جدول

مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو ساعت 14 امروز (یک شنبه 23 بهمن ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

برندگان قرعه‌کشی پیش‌فروش ایران خودرو مشخص شدند + جدول

 مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو ساعت ۱۴ امروز (یک شنبه ۲۳ بهمن ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش این شرکت برگزار شد.

 ایران خودرو در جدیدترین طرح پیش فروش محصولات خود ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU ۷ را با موعد تحویل ۴ تا ۱۲ ماهه، عرضه کرد.

آمار ثبت نام کنندگان قرعه کشی ایران خودرو

در طرح پیش فروش عادی ایران خودرو 939 هزار و 872 نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

بر اساس اعلام ایران خودرو در این طرح پیش  فروش عادی 40 هزار متقاضی بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند.

در این طرح فروش  بیشترین تقاضا برای خودرو پژو پارس سفارشی ELX با 654 هزار و 275 متقاضی  ( با ظرفیت 3.600 دستگاه)به ثبت رسیده است.

ثبت نام و ظرفیت خودرها در پیش فروش ایران خودرو

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهادهای ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

منبع: برنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 71898

  • ناشناس

    فکرمیکنید یک جوون برای یک دستگاه خودرو باید چند بار ثبت نام کنه وهیچی گیرش نیاد

  • ناشناس

    بهترین گزینه مثل قبل تا تکمیل ظرقیت ثبت نام کنید همه پولش هم بگیرید مردم رو منتظر وسرگردان نکنید خدا خوشش نمیاد

ارسال نظر