فروش فوری و ثبت‌نام سایپا بدون قرعه‌کشی + جدول و لینک ثبت‌نام

گروه خودروسازی سایپا فروش فوری و فوق‌العاده در طرح‌های عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را از ساعت ۱۱ صبح روز پنج‌شنبه ۱۴ مهرماه آغاز کرد.

فروش فوری و ثبت‌نام سایپا بدون قرعه‌کشی + جدول و لینک ثبت‌نام

انواع شرایط فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون فرآیند قرعه‌کشی ویژه مهرماه ۱۴۰۱ اعلام شد.

انواع شرایط فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا بدون فرآیند قرعه کشی به شرح جداول ذیل اعلام می‌گردد:

گروه خودروسازی سایپا فروش فوری و فوق‌العاده در طرح‌های عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را از ساعت ۱۱ صبح روز پنج‌شنبه ۱۴ مهرماه آغاز می‌کند.

در این طرح خودرو‌های شاهین، سایپا ۱۵۱، کوییک پلاس اتوماتیک، کوییک. آر با گیربکس اتوماتیک و کوییک. آر با گیربکس معمولی با زمان تحویل حداکثر ۳۰ و ۹۰ روزه در نظر گرفته شده است.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند با مراجعه به صفحه فروش اینترنتی محصولات گروه سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com، نسبت به ثبت‌نام و خرید اقدام کنند.

لازم به‌ذکر است امکان پیش‌ثبت‌نام در طرح‌های مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مدت ۷ روز فعال بوده و در خصوص ثبت‌نام سایر روش‌های فروش تا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت‌نام وجود دارد.

محدویت‌های ثبت نام: متقاضیان خانواده کوییک طی ۱۸ ماه گذشته ثبت‌نام و یا صدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های خودروساز نداشته باشند.

برای متقاضیان خودرو‌های شاهین و سایپا ۱۵۱، محدویت ثبت‌نام و یاصدور فاکتور خودرو نزد شرکت‌های خودروساز طی ماه‌های گذشته حذف شده است.محدودیت دارا بودن پلاک انتظامی جهت امکان خرید خودرو‌های این بخشنامه در تمامی روش‌های فروش حذف شده است.جهت کسب اطلاعات بیشتر بخشنامه، به وب‌سایت تجاری سایپا http://www.saipacorp.com مراجعه نمایید.

طرح ذیل از تاریخ پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ساعت ۱۱ صبح فعال می شود و علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت https://saipa.iranecar.com/ نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند.

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 45456

  • جمشید

    خرید

ارسال نظر