خبر خوش ایران خودرو برای خریداران خودرو

۲۰۶ تیپ ۲، حداقل استانداردها را دارد و از نظر ما یک خودروی اقتصادی است، قرار است در آینده نزدیک TF21 جایگزین خودرو ۲۰۶ می‌شود.

خبر خوش ایران خودرو برای خریداران خودرو

مدیر عامل ساپکو گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ایران‌خودرو در تامین قطعات و تکمیل خودرو‌های دارای کسری، پارکینگ‌های ایران‌خودرو تهران از خودرو‌های ناقص هفته آینده خالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: جزئیات جدید از حذف قرعه‌کشی خودرو | فروش خودروهای ایران خودرو در بورس کلید خورد

عادل پیر محمدی گفت: توانسته ایم خودرو‌های دارای کسری قطعه را به صفر برسانیم و طبق قولی که به وزیر صمت و مشتریان ایران خودرو داده بودیم تا پایان مردادماه، خودرو‌های ناقص کف پارکینگ ایران خودرو به صفر خواهد رسید، ما چیزی بالغ بر ۸۲ هزار خودرو ناقص از چندماه گذشته داشتیم که این عدد را  به ۱۱ هزار خودرو کاهش داده‌ایم و قرار است تا هفته آینده به زیر ۱۰ هزارتا خودرو ناقص برسیم سایت تهران از نظر خودروهای ناقص صفر تا هفته آینده صفر می‌شود و در تلاش هستیم سایت تبریز به یک عدد قابل قبول برسیم.

به گفته او، پارسال  ما چیزی بالغ بر ۱۵۰ میلیون یورو کاهش ارزبری را رقم زدیم،ما حدود ۱۷۵۰ یورو ارزبری به ازای هر خودرو داریم.

مدیر عامل ساپکو این را هم گفت: بهترین خودرو اقتصادی ما ۲۰۶ است که ایمنی های کامل را دارا است، متاسفانه حرف های زیادی شده که ما مخالف واردات خودرو هستیم که اصلا ما تا به امروز مخالف این موضوع نبوده ایم و نیستیم از نظر ما قیمت تمام شده خودروهای ما معقول است.

۲۰۶ تیپ ۲، حداقل استانداردها را دارد و از نظر ما یک خودروی اقتصادی است، قرار است در آینده نزدیک TF21 جایگزین خودرو ۲۰۶ می‌شود./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35241

ارسال نظر