خبر جدید از افزایش قیمت نان یارانه‌ای + عکس

افزایش قیمت انواع نان به علت نبود برخی زیرساخت‌های فنی در حال حاضر قابل اجرا نیست.

خبر جدید از افزایش قیمت نان یارانه‌ای + عکس

تصویری از دیشب در فضای مجازی مازندران در حال انتشار است که در آن نرخ‌های جدیدی برای نان در استان اعلام و ادعا شده است حسب مصوبه کارگروه آرد و نان استان مازندران نرخ انواع نان یارانه‌ای افزایش یافته و این افزایش از امروز شنبه اول مرداد ۱۴۰۱ قابل اقدام و اجرا است.

مجید فانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان استان گفت: افزایش نرخ نان به علت فراهم نشدن بسترهای الکترونیکی فعلا  اجرایی نخواهد شد.

او افزود: در حال حاضر  زیرساخت‌های فنی فراهم نیست و تا اطلاع ثانوی انواع نان به قیمت سابق عرضه  و با هرگونه افزایش قیمت به عنوان گرانفروشی برخورد قانونی می شود.

 فانی ادامه داد: خبازانی که پول نقد می‌گیرند نیز اجازه افزایش قیمت را ندارند و باید نان را به قیمت قبلی بفروشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: افزایش ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی قیمت هر قرص نان به دلیل افزایش کرایه حمل و نقل شاید در چند روز دیگر اجرایی شود اما هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است.

بررسی خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان از برخی شهر‌ها نشان می‌دهد در نانوانی‌هایی که با دستگاه هوشمند نان می‌فروشند نان همچنان با نرخ قبلی عرضه می‌شود و نانوایان با تاکید بر اجرایی شدن افزایش قیمت نان تا چند روز دیگر ، می‌گویند دستگاه‌های هوشمند نان هنوز با قیمت قبلی تنظیم شده اند به همین دلیل امکان دریافت نان با وجه جدید را ندارند.

در  نانوایی هایی که وجه نان را به صورت نقدی دریافت می‌کنند نیز برخی نانوایان اقدام به فروش نان با قیمت‌های جدید کرده اند که به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت مازندران غیرقانونی است.

قیمت نان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32039

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر