تمام مطالبات رتبه‌بندی معلمان، یکجا پرداخت می‌شود | اجرای رتبه‌بندی از همین هفته آغاز می‌شود

در برخی رسانه‌ها نیز مواردی مبنی بر اشکالات آئین‌نامه مطرح شد و سازمان برنامه و بودجه با پیگیری‌های وزیر، قول مساعد دادند که همه مطالبات فرهنگیان در حوزه رتبه‌بندی طی ماه‌های گذشته نیز یک‌جا پرداخت می‌شود.

تمام مطالبات رتبه‌بندی معلمان، یکجا پرداخت می‌شود | اجرای رتبه‌بندی از همین هفته آغاز می‌شود

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت: در برخی رسانه‌ها نیز مواردی مبنی بر اشکالات آئین‌نامه مطرح شد و سازمان برنامه و بودجه با پیگیری‌های وزیر، قول مساعد دادند که همه مطالبات فرهنگیان در حوزه رتبه‌بندی طی ماه‌های گذشته نیز یک‌جا پرداخت می‌شود.

صادق ستاری‌فرد، در مراسم افتتاحیه یادواره شهید ابراهیم هادی (مسابقات ورزشی سراسر کشور مرد)،  در خصوص رتبه‌بندی معلمان، خاطرنشان کرد: به لطف خدا از سال ۸۴ تاکنون موضوع رتبه‌بندی مدنظر بود، اما عملیاتی نشد تا اینکه در برنامه‌های تبلیغاتی رئیس جمهور، موضوع رتبه‌بندی به عنوان مطالبه و حق حقوقی فرهنگیان مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید :جزئیات تازه از اجرای رتبه‌بندی معلمان | سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد

ستاری‌فرد گفت: رتبه‌بندی یکی از عاملان و آثار تحول است و در سند تحول بنیادین نیز مورد توجه قرار گرفت، اما در طول ۱۰ سال اجرای سند تحول، مورد توجه نبود تا اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم این قانون تصویب و آئین‌نامه ابلاغ شد و فردا ساعت ۱۰ آخرین جلسه شیوه‌نامه اجرایی رتبه‌بندی برگزار می‌شود و به یاری خدا از همین هفته و هفته آینده اجرای رتبه‌بندی آغاز خواهد شد.

وی گفت: در برخی رسانه‌ها نیز مواردی مبنی بر اشکالات آئین‌نامه مطرح شد و سازمان برنامه و بودجه با پیگیری‌های وزیر، قول مساعد دادند که همه مطالبات فرهنگیان در حوزه رتبه‌بندی طی ماه‌های گذشته نیز یک‌جا پرداخت می‌شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 30069

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • h

        معلمی که در اداره مشغول به کار هست رو شامل رتبه بندی میکنن یا ن ؟

      • چغندربگ

        دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ دروغ لعنت بر پدر دروغگو. تورم بالای ۱۰۰٪ افزایش حقوق ۱۰٪ خر خودتونید و جد و آبادتون

      • مسعود

        امیدواریم

      ارسال نظر