۲ شرط کلیدی برای رسیدن بیت کوین به ۵۰ هزار دلار

جان بولینگر، تحلیلگر مالی ادعا می کند که زمان مهمی برای بیت کوین و اتریوم فرا رسیده است.

۲ شرط کلیدی برای رسیدن بیت کوین به ۵۰ هزار دلار

جان بولینگر، تاجر و تحلیلگر مالی اخیراً در توییتی ادعا کرد که ۴۵۰۰۰ دلار یک محور کلیدی برای بیت کوین، بزرگترین رمزارز جهان است.

دیروز، پادشاه کریپتو در صرافی بیت استمپ به بالاترین حد روزانه خود یعنی ۴۵۱۳۷ دلار و بالاترین سطح قیمت خود از ۲ مارس رسید. با این حال، این رمزارز دوباره به سطح ۴۴۲۰۰ دلار بازگشته است.

در همان زمان، بولینگر استدلال می‌کند که ۳۲۰۰ دلار «یک محور کلیدی» برای اتریوم، دومین رمزارز بزرگ است. آلتکوین پرچمدار اوایل امروز به ۳,۱۹۵ دلار رسید که بالاترین سطح از ۱۰ فوریه در صرافی Coinbase بود.

بولینگر معتقد است که اتریوم می تواند در رالی صعودی آینده رهبری بازار را به دست بگیرد.

بزرگ‌ترین آلت‌کوین تا کنون ۱۱ درصد در برابر بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ کاهش داشته است.

اتریوم در سال ۲۰۲۱ با افزایش ۴۰۳ درصدی جفت ارز eth/btc افزایش‌های عظیمی را ثبت کرد. این رمزارز از افزایش محبوبیت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) سود برد که در طول سال اصلی ترین سرفصل‌های خبری بود.

در حالی که اتریوم تا کنون در سال ۲۰۲۲ عملکرد ضعیفی داشته است، بسیاری از تحلیلگران می گویند که پیش از ارتقای مورد انتظار موسوم به merge که به طور آزمایشی برای تابستان امسال برنامه ریزی شده است، توجهات را به خود جلب خواهد کرد.

انتظار می رود که دومین بلاک چین بزرگ پس از انتقال به مکانیسم اثبات سهام، ۹۹.۹۵ درصد انرژی کمتری مصرف کند. باید دید که آیا اتریوم می تواند ارزش بازار بیت کوین را پشت سر بگذارد یا خیر.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13638

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر