خبر خوش ایران خودرو برای عرضه این دو خودروی پرطرفدار

ایران خودرو در شرایطی که قیمت بازاری خودروها روند صعودی به خود گرفته اند از عرضه دو محصول خود به متقاضیان عادی که برای آنها در سامانه یکپارچه فروش نام نویسی کردند، خبر داد.

خبر خوش ایران خودرو برای عرضه این دو خودروی پرطرفدار

ایران خودرو در شرایطی که قیمت بازاری خودروها روند صعودی به خود گرفته اند از عرضه دو محصول خود به متقاضیان عادی که برای آنها در سامانه یکپارچه فروش نام نویسی کردند، خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین، تارا اتوماتیک LX V۴ و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک آپشنال دو محصولی است که آبی های جاده مخصوص برای عرضه آنها به صورت فروش فوق العاده و همچنین پیش فروش اطلاعیه صادر کرده اند.

عرضه دو خودروی یاد شده در شرایطی است که قیمت ها در بازار خودرو نوسانی شده است. بررسی قیمت تارا LX V۴ و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک آپشنال نشان می دهد هر دو خودرو قیمت های بازاری خود را وارد کانال جدید کردند.

تارا LX V۴ در بازه زمانی یاد شده قیمتش حدود یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسید و قیمت دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک آپشنال در بازار نیز به حوالی یک میلیارد تومان رسیده است.

براساس اطلاعیه منتشر شده توسط ایران خودرویی ها متقاضیان علاوه بر فروش فوق العاده (تحویل ۹۰ روزه) می توانند این خودرو را به صورت پیش خرید در دو بازه زمانی تیر ۱۴۰۳ و مرداد ۱۴۰۳ در اختیار بگیرند.

البته با توجه به اینکه در دور اول فروش محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو خبری از تارا LX V۴ و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک آپشنال در سبد محصولاتی ایران خودرویی ها نبود به نظر می رسد متقاضیان برای تارا با گیربکس اتوماتیک و همچنین دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک نام نویسی کردند اما حالا مدیران ایران خودرو محصولات ارتقا یافته را جایگزین خودروهایی کردند که متقاضیان در نظر داشتند، خریداری کنند.

حال متقاضیان عادی که پیش تر برای این خودروها در سامانه یکپارچه فروش نام نویسی کرده اند به نوعی تحت فشار قرار گرفته اند از یک طرف قیمت خودروهای عرضه شده گران تر از قیمت  خودروهایی است که برای آنها نام نویسی کردند و از طرف دیگر این نگرانی را دارند که با تعلل در خرید خودروهای عرضه شده، فرصت خرید خودرو به قیمت کارخانه را از دست بدهند.

فراموش نکنیم شرکت های خودروساز تنها زمانی که مبلغ خودرو از سوی مشتریان به حساب شان واریز شود، تعهد تحویل خودرو با مشخصات ذکر شده در قرار دارد را نسبت به متقاضیان دارند. بنابراین به نظر می رسد مدیران ایران خودرو با توجه به این مساله تصمیم گرفتند تا ارا LX V۴ و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک آپشنال را با تارا با گیربکس اتوماتیک و دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک جایگزین کنند.

تا ارا LX V۴ در حال حاضر با قیمت حدود ۶۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت تحویل ۹۰ روزه در دسترس متقاضیان قرار دارد. این خودرو با رنگ های سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره ای تیتانیوم، نقره ای و آبی کبود عرضه می شود. متقاضیان چنانچه علاقمند باشند می توانند این خودرو را در تیر ۱۴۰۳ و همچنین مرداد ۱۴۰۳ نیز از خودروساز تحویل بگیرند. پیش پرداخت برای بازه زمانی تحویل تیر سال آینده حدود ۳۴۰ میلیون تومان (۵۰ درصد قیمت روز خودرو) است. اگر بازه زمانی تحویل مرداد ۱۴۰۳ باشد مبلغ پیش پرداخت حول و حوش ۳۰۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان (۴۵ درصد قیمت روز خودرو) خواهد بود. البته قیمت این خودرو براساس قیمت زمانی تحویل است و متقاضیان الباقی پول را آن طور که خودروساز در زمان تحویل اعلام کند موظف به پرداخت هستند.

دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک آپشنال نیز با قیمت کارخانه ای نزدیک به ۶۹۲ میلیون تومان به صورت فروش فوق العاده در دسترس متقاضیان قرار دارد.  پیش فروش این خودرو نیز همانند تارا LX V۴ با دو بازه زمانی تحویل در تیر و مرداد در دستورکار ایران خودرو قرار دارد. متقاضیان دنا نیز می توانند این خودرو را با رنگهای سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره ای تیتانیوم، نقره ای و آبی کبود از ایران خودرویی ها تحویل بگیرند.

متقاضیان پیش خرید دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک آپشنال برای تحویل در تیر سال آینده باید حدود ۳۴۰ میلیون تومان (۵۰ درصد قیمت روز خودرو) را باید به عنوان پیش پرداخت به حساب ایران خودرو واریز کنند.  

اگر متقضایان قصد تحویل خودروی مورد نظر خود در مرداد ۱۴۰۳ را داشته باشند باید مبلغی حول و حوش ۳۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را به عنوان پیش پرداخت به حساب اعلام شده از سوی آبی های جاده مخصوص واریز کنند.

متقاضیان عادی می توانند تا ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ فرصت دارند مبالغ مشخص شده برای طرح های فروش و پیش فروش برای تارا اتوماتیک LX V۴ و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک آپشنال را واریز کرده و فرایند نام نویسی خود را تکمیل کنند.

منبع: اکو ایران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 123141

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر