بازنشستگان بخوانند/ شرایط ثبت نام بیمه تکمیلی+ مبلغ جدید بیمه تکمیلی

حق بیمه تکمیلی هر بازنشسته تامین اجتماعی ۱۵۲هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد. ،

بازنشستگان بخوانند/ شرایط ثبت نام بیمه تکمیلی+ مبلغ جدید بیمه تکمیلی

مبلغ جدید بیمه بازنشستگان اعلام شد.حق بیمه تکمیلی هر بازنشسته تامین اجتماعی ۱۵۲هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

به گزارش عرشه آنلاین، سرانجام سهم ۵۰ درصدی سازمان تامین اجتماعی در پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی قطعی شد. در قرارداد جدید با پیگیری کانون عالی کارگران بازنشسته کشور مقرر شد سازمان تامین اجتماعی ۵۰درصد مبلغ فوق یعنی ۱۵۲هزار و ۵۰۰تومان را پرداخت نماید.

 مبلغ بیمه تکمیلی درقرارداد جدید برای بازنشستگان تأمین اجتماعی با بیمه آتیه‌سازان حافظ در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به ازای هر نفر ۳۰۵ هزارتومان است.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند تا پایان بهمن ماه سال جاری با مراجعه به کانونهای بازنشستگی برای ثبت نام بیمه تکمیلی و یا حذف و اضافه افراد تحت تکفل خود اقدام کنند

مبلغ بیمه تکمیلی در قرارداد جدید کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با بیمه آتیه‌سازان حافظ در سال ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ به ازای هر نفر  ۳۰۵ هزار تومان است که در این قرار داد سقف تعهدات خدمات درمانی در بخش بستری و آزمایشگاه نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی می‌توانند تا پایان بهمن ماه سال جاری با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی برای ثبت نام بیمه تکمیلی خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند.

دراین قرارداد که از اول آذر ماه سال جاری آغاز شده سهم هربیمه شده ماهانه به ازای هر نفر ۱۵۰ هزار تومان است.

عضو هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی تهران از نهایی شدن قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ خبر داد.

براساس توافق صورت گرفته بین کانون بازنشستگان تامین اجتماعی، تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی برای بازه زمانی آذر ۱۴۰۲ تا آذر ۱۴۰۳ افزایش پیدا کرد

 برهمین اساس با توجه به ماهیت بیمه‌ای و سرانه‌ای بودن قرارداد، تدابیر و برنامه‌هایی از سوی شرکت بیمه تکمیلی در نظر گرفته شد که به ویژه در ۵ ماهه اخیر با رشد و توسعه خوبی روبرو بوده است از جمله اینکه تعداد موسسات درمانی طرف قرارداد که به صورت آنلاین خدمات را به مردم ارائه می‌کنند از حدود ۵ هزار مرکز درمانی به ۸ هزار هزار موسسه درمانی بیمارستانی، آزمایشگاهی و تصویربرداری افزایش یافت و همچنین قرارداد با داروخانه‌های ارائه کننده داروی بیماران خاص مانند داروخانه ۱۳ آبان منعقد شد.

کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی به طور سالانه با انتشار آگهی فراخوان بیمه درمان تکمیلی، تعهدات درخواستی خود را اعلام می‌کند که در نهایت این توافقات برای قرارداد سال ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۳ به امضای طرفین رسید.

در نهایت با قیمت ۳۱۰ هزار تومان برای هر نفر بازنشسته این بیمه تمدید شد که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش تعهد برای بیماران خاص و صعب العلاج و جراحی‌های سنگین از ۷۵ میلیون تومان به ۸۵ میلیون تومان و افزایش سقف خدمات آزمایشگاهی از یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان افزای داشته است.

با توجه به نیاز مبرم جامعه و به ویژه بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص، با توجه به اتمام سقف خدمات در قرارداد قبل و انتظار چند وقته آنها برای آغاز به هنگام قرارداد، ظرف مدت ۹ روزی که از آغاز قرارداد در سراسر کشور سپری شده است، بیش از ۳۰ هزار معرفی نامه برای بیماران خاص و جراحی‌های فوق تخصصی صادر شده است.

سرانه بیمه تکمیلی برای هر فرد بیمه‌شده در سال گذشته ۲۰۵ هزار تومان در نظر گرفته شده بود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 119156

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر