قیمت کارخانه ای کوییک معمولی نجومی گران شد + قیمت جدید

قیمت کارخانه ای کوییک معمولی 56 میلیون تومان گران شد.

قیمت کارخانه ای کوییک معمولی نجومی گران شد + قیمت جدید

قیمت کارخانه ای کوییک معمولی ۵۶ میلیون تومان گران شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛  شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد که قیمت جدید خودرو کوییک معمولی برای سه ماهه سوم سال ۱۴۰۲ تغییر کرده است. قیمت قبلی این خودرو ۲۰۱ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان بوده که اکنون با حدود ۵۶ میلیون تومان افزایش، به ۲۵۶ میلیون و ۷۲۷ هزار تومان افزایش یافته است.

 به نظر می‌رسد این شرکت با مجوز شورای رقابت به صورت روزانه و قطره چکانی قیمت مدل‌های مختلف خود را افزایش می‌دهد تا در نهایت تمام خودروها را گران تر کند و همچنین با اعتراض دست جمعی خریداران روبرو نشود.

مشخصات فنی کوییک معمولی

کوییک معمولی مجهز به موتور ۱.۵ لیتری M۱۵ تیبا است که ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور هزینه نگهداری پایینی دارد ولی در دور بالا صدا و لرزش زیادی ایجاد می‌کند.

این خودرو با دو نوع گیربکس عرضه می‌شود. یکی گیربکس دستی ۵ سرعته قدیمی و دیگری گیربکس اتوماتیک CVT بلژیکی است. گیربکس CVT با این موتور ضعیف ترکیب مناسبی نیست و منجر به شتاب کمتر خودرو می‌شود.

مصرف سوخت نیز در صورت سلامت قطعات موتور قابل قبول است. نسخه CVT حدود ۰.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بیشتر از نسخه دستی مصرف دارد. در مجموع با توجه به قیمت ارزان کوییک، عملکرد آن رضایت‌بخش ارزیابی می‌شود.

اعلام قیمت و طرح جدید پیش فروش کوییک

شرکت سایپا شرایط طرح جدید پیش فروش کوییک GX را اعلام کرد.

پیش فروش کوییک

منبع: خودرو بانک

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111584

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر