رئیسی تذکر گرفت / به وضعیت اجاره‌ها رسیدگی کنید!

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر کمال حسین پور نماینده پیران‌شهر به رئیس جمهور درباره ضرورت مدیریت و ساماندهی بازار اجاره مسکن را قرائت کرد.

رئیسی تذکر گرفت / به وضعیت اجاره‌ها رسیدگی کنید!

تسینم نوشت: عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر کمال حسین پور نماینده پیران‌شهر به رئیس جمهور درباره ضرورت مدیریت و ساماندهی بازار اجاره مسکن را قرائت کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، احمد نادری عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ شهریور) قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر کمال حسین پور به رئیس جمهور؛ در خصوص ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای تسریع و تاسیس ادارات و نهادها در شهرستان تازه تاسیس میرآباد، همچنین تذکر به رئیس جمهور؛ در خصوص ضرورت مدیریت و ساماندهی بازار اجاره مسکن.

تذکر مهرداد گودرزوند چگینی به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری؛ در خصوص لزوم توجه به بوم گردی و گردشگری در شهرستان رودبار، همچنین به وزیر بهداشت و درمان؛ در خصوص ضرورت تامین پزشک متخصص در شهرستان های رودبار به ویژه پزشک بیهوشی و چشم پزشک. همچنین به وزیر بهداشت؛ در خصوص ضرورت تامین نیروی پرستار و بهورز برای تامین شبکه بهداشت رودبار.

تذکر رجب رحمانی به وزیر کشور؛ در خصوص لزوم راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان تاکستان، قزوین، همچنین به وزیر کشور؛ لزوم رسیدگی به مدیریت ضعیف استاندار قزوین در پیگیری مشکلات حوزه آب کشاورزی استان، همچنین به وزیر کشور؛ در خصوص ضرورت پاسخگویی درباره علت جلوگیری از توسعه شهرهای تاکستان.

تذکر حبیب الله دهمرده به وزیر کشور؛ در خصوص لزوم تسریع در اجرای توزیع درآمد حاصل از طرح رزاق در بین مردم سیستان و بلوچستان.

تذکر جعفر قادری به رئیس جمهور؛ در خصوص لزوم تسریع در اصلاح دستورالعمل توزیع عوارض آلایندگی بین مناطق تحت تاثیر. همچنین تذکر این نماینده به وزیر راه و شهرسازی؛ در خصوص ضرورت تسریع در بهره برداری از خط ریلی اقلید به یزد.

تذکر مهدی عسکری به وزیر نیرو؛ در خصوص لزوم رعایت کامل حق آبه زیست محیطی رودخانه کرج از سد امیرکبیر.

تذکر انور حبیب زاده بوکانی به وزیر راه و شهرسازی؛ در خصوص لزوم تکمیل در طرح بزرگراه میاندوآب و کنارگذر سقز به بوکان.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر نیرو؛ ضرورت جلوگیری از قطع روزانه برق چاه های کشاورزی.

تذکر محمدرضا احمدی به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم تسریع در افتتاح بزرگراه سراوان به سیاهکل.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105799

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر