سهام عدالت | ارزش سهام عدالت | سهامداران عدالت

ارزش سهام عدالت امروز 8 مرداد 1402 | واریز سود 2 میلیونی سهام عدالت؟

جدیدترین قیمت سهام عدالت 490 و 532 هزار تومانی امروز 8 مرداد 1402 را می‌توانید در گزارش زیر مشاهده کنید.

ارزش سهام عدالت امروز 8 مرداد 1402 | واریز سود 2 میلیونی سهام عدالت؟

سهام عدالت گونه‌ای یارانه است که بنابر نظر دولت نهم (ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد)، از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می‌شود. دولت، هدف از عرضه سهام عدالت را گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران اعلام کرده‌است. در واقع پشتیبانی از سهام عدالت توسط شرکت‌ها و کارخانجات دولتی انجام می‌شود و ۶۰ شرکت فرابورس دولتی نسبت به پرداخت سود به سهامداران است. در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت ، دارندگان سهام ۴۵۲هزار تومانی، ۴۹۲ هزار تومانی و ۵۳۲ هزار تومانی به ترتیب ۵۱۰ هزار تومان، ۵۵۵ هزار تومان و ۶۰۰ هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی سهام عدالت در اختیار داشتند، مبلغ یک میلیون و ۱۲۸ هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت کردند.

ارزش سهام عدالت امروز ۸ مرداد ۱۴۰۲

در پایان معاملات امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۹ هزار واحدی همراه شد و به سطح ۱ میلیون و ۹۶۷ هزار واحدی رسید.

بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی حکایت از خروج سرمایه حقیقی‌ها از بازار سهام دارد. شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان بورس امروز، خبر از خروج هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی پول از سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی می‌دهد.

نگاهی به معاملات امروز نشان می‌دهد در روز جاری، سهامداران شاهد رنج‌کشی منفی در گروه خودرویی بودند و همین امر عاملی برای نزول دست جمعی بازار سرمایه شد.

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزار تومانی

ارزش سهام عدالت ۴۹۰ هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به ۹ میلیون ۱۴۷ هزار ۱۰۶ تومان رسید.

ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در ۸ مرداد ۱۴۰۲

پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (۸ مرداد ۱۴۰۲) ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی دارندگان این سهام به ۱۰ میلیون و ۱۲۴ هزار و ۹۳ تومان رسید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99517

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر