خبر نگران کننده از یحیی گل محمدی

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی اعلام کرده با این وضعیت ادامه همکاری او با پرسپولیس دشوار خواهد بود

خبر نگران کننده  از یحیی گل محمدی

یحیی گل‌محمدی تهدید بعدی پرسپولیسی‌ها است ؟؟برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی گل محمدی اعلام کرده با این وضعیت ادامه همکاری او با پرسپولیس دشوار خواهد بود.یحیی گل محمدی که  اخبار مبنی بر جدایی و خداحافظی او از پرسپولیس منتشر شده بود پیشتر نیز از قطع همکاری با پرسپولیس گفته بود. اخبار جدایی و خداحافظی یحیی گل محمدی از پرسپولیس بازیکنان و هوداران پرسپولیس همواره را نگران کرده است. 

نشست روز گذشته هیئت‌مدیره پرسپولیس در حالی برگزار شد که اختلافات درویش و گل‌محمدی به اوج خود رسیده است. نشست دیروز هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی برگزار شد که علیرضا بیرانوند به صورت رسمی از پرسپولیس جدا شد و حالا هر لحظه به استقلال نزدیک‌تر می‌شود.

بیشتر بخوانید : بمب بیرو منفجر شد

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس قرار داد خود را با پرسپولیس لغو کرد 

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس

 

بیرانوند موضوع اصلی جلسه‌ای بود که یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم هم در آن حاضر شده بود. موضوع جالب این نشست اختلاف شدید درویش و گل‌محمدی بود. این اختلاف تا حدی بود که حتی این دو حاضر نبودند به‌صورت مستقیم همدیگر را خطاب قرار دهند و حتی وقتی حرف از جدایی بیرانوند مطرح شد و درویش پیشنهاد خود را ارائه داد، جلسه از نظم خود خارج شد.

شروع زمان تمرینات از دیگر مسائل مطرح‌شده بود که باز هم میان گل‌محمدی و درویش تنش ایجاد کرد. درویش معتقد بود همین امروز هم برای آغاز تمرینات دیر است و گل‌محمدی اعتقاد داشت با این شیوه آغاز تمرینات، او باید پاسخ‌گوی بازیکنان باشد. از نکات درخورتوجه دیگر این جلسه مقایسه استقلال، سپاهان و تراکتور با پرسپولیس بود. وقتی اعضا از درویش سؤال می‌کردند که چرا باید این تیم‌ها بتوانند بهترین بازیکنان را جذب کنند؛ اما باشگاهی مثل پرسپولیس که سه‌گانه کسب کرده، نمی‌تواند حتی بازیکن خود را حفظ کند، درویش اعلام کرد ما پول نداریم.

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که گل‌محمدی اعلام کرده با این وضعیت ادامه همکاری او با پرسپولیس دشوار خواهد بود. این موضوع مورد اعتراض اعضا قرار گرفت و اعلام کردند وظیفه اصلی او حل مشکلات مالی باشگاه است. در پایان جلسه نیز درویش به شکل عجیبی با مخفی‌کردن خود در اتومبیل از محل جلسه خارج شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 95549

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر