سکه اسیر دلار شد | قیمت سکه امروز به دلار توجه کرد

قیمت سکه امروز نیز با روند افزایشی همراه بود و وارد کانال قیمتی جدید شد.

سکه اسیر دلار شد | قیمت سکه امروز به دلار توجه کرد

قیمت سکه همچنان در حال افزایش است. امروز قیمت سکه وارد کانال قیمتی جدید شد. قیمت سکه امروز نیز با روند افزایشی همراه بود و وارد کانال قیمتی جدید شد. آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز سهوشنبه «دوم خرداد ماه ۱۴۰۲» اعلام شد که بر اساس آن، قیمت سکه  با وجود کاهش قیمت طلای جهانی صعودی شد

بررسی ها نشان می دهد که معامله گران بازار سکه امروز بدون توجه به کاهش قیمت طلای جهانی ، بیشتر به نوسانات دلار توجه کردند.

بیشتر بخوانید :سیگنال دلاری جدید میدان فردوسی | قیمت سکه و طلا پرواز کرد

بیشتر بخوانید: فنر قیمت سکه در رفت | رشد یک میلیونی قیمت سکه/ ورق بازار طلا برگشت؟

سکه بازان هم امروز از مرز 32 میلیون و 200 هزار تومان حمایت کردند و فلز گران بهای داخلی به سمت پله چهارم کانال 32 میلیون تومان گام برداشت .

بررسی ها نشان می دهد که معامله گران بازار سکه امروز بدون توجه به کاهش قیمت طلای جهانی ، بیشتر به نوسانات دلار توجه کردند. 

سرپیچی ربع سکه از کاهش قیمت

امروز سه‌شنبه دوم خرداد‌ماه قیمت سکه امامی حدود ۲۰۰ هزار تومان ارزان شد. این قطعه با اختلاف قیمت نزدیک به ۱۰ هزار تومانی میان دو کانال ۳۱ و ۳۲ میلیون تومانی سرگردان است. در لحظه نگارش این گزارش سکه امامی با رقم ۳۲ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت قیمت سکه بهار آزادی امروز  برای لحظاتی کاهش پنج تا ۱۰ هزار تومانی داشت. اما در بیشتر ساعات معاملاتی روز جاری این قطعه با قیمت روز قبل و با رقم ۲۸ میلیون و ۲۰۱ هزار تومانی معامله شد.

امروز نیم‌سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی بیشترین مقدار افت قیمت را در خانواده سکه‌ها داشت. این قطعه با قیمت ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مبادله شد.

در روز جاری ربع‌ سکه تنها قطعه‌ای بود که افزایش محدود ۲۰ هزار تومانی داشت و با قیمت ۱۱ میلیون و ۵۲۰  هزار تومان معامله شد. همچنین  سکه گرمی امروز افزایش ۱۰۰ هزار تومانی دیروز را از دست داد و با قیمت ۶ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان مبادله شد.

حباب سکه بهار آزادی ۴ میلیونی شد

در روز جاری هر مثقال طلا کاهش ۶۳ هزار تومانی داشت و به کف کانال ۱۱ میلیون تومانی برگشت. این مقدار طلا با قیمت ۱۱ میلیون و ۹۹ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلا نیز ۳۶ هزار و ۳۰۰ تومان ارزان شد و با قیمت دو میلیون و ۵۴۰ هزار تومان معامله شد. همچنین طلای دست دوم با قیمت دو میلیون و ۵۰۷ هزار تومان معامله شد.

در روز جاری همانند دیروز برای ساعاتی حباب سکه امامی وارد کانال هشت میلیون تومانی شد اما در ادامه روز ورق برگشت و حباب سکه ۹۳ هزار تومان کاهش داشت و حباب این قطعه به کانال هفت میلیون تومانی برگشت.

در روز جاری حباب سکه‌ها روند نامتوازنی داشت؛ حباب سکه بهار و ربع سکه افزایشی بود. این افزایش قیمت حباب سکه بهار را در کانال چهار میلیونی نشاند. سایر قطعات سکه نیز کاهش حباب داشتند.

 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 88590

ارسال نظر