رپورتاژ

خرید آپارتمان با بوم ائوی و طراحی آپارتمان با بوم استودیو

خرید آپارتمان با بوم ائوی و طراحی آپارتمان با بوم استودیو

طراحی و ساخت آپارتمان در تبریز ، شیراز ، اردبیل ، ارومیه و تهران با بوم استودیو و معرفی بوم ائوی برای خرید آپارتمان موضوع این مقاله است.

بوم استودیو

هسته اولیه آتلیه معماری بوم در سال ۱۳۸۵ تشکیل گردیده است و از همان زمان فعالیت رسمی خود را که ماهیت خدماتی دارد به عنوان مشاور، پیمانکار و سازنده حقوقی آغاز نمود. شرکت باغ و مان معماری (به اختصار بوم) از بدو تأسیس به ارائه خدمات مهندسی ساختمان پرداخته و همزمان به ساخت و ساز ساختمان به صورت مالکیتی و پیمانی اشتغال یافته است. به تدریج فعالیت شرکت در شاخه‌های تخصصی معماری و سازه توسعه یافته و اکنون با تکیه بر بیش از یک دهه تجربه و با بهره‌گیری از توانایی متخصصین ممتاز و اساتید دانشگاهی، تمامی سعی خود را بر ارائه خدماتی جـامع، با کیفیت و دوستار محیط زیست، معطوف نموده است.

اهداف بوم استودیو

مدیریت و مهندسی پروژه‌های ساختمانی با رویکرد ارتقای کیفیت زندگی و شـأن انسان طراحی معماری ساختمان با توجه به فرهنگ معماری کشور، ملاحظات اقلیمی و کاربری طراحی سـازه ساختمان با تمرکز بر افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌ها استفاده از فناوری نوین و تکنولوژی‌های صنعتی سازی ساختمان اهداف بوم استودیو است.

طراحی کافه و رستوران در تبریز با بوم استودیو

طراحی کافه و رستوران به صورت سنتی و مدرن تخصص بوم است. کافه پاتیو ، رستوران برکه ، کافه راما ، کافه کازابلانکا ، کافه رستوران دوک و ... تنها نمونه هایی از پروژه های بوم در زمینه طراحی رستوران وکافی شاپ است. شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان بوم استودیو در ارتباط باشید تا بهترین راهنمایی را با توجه به بودجه به شما بکنند.

طراحی و ساخت آپارتمان به سبک کشور ترکیه

طراحی و ساخت آپارتمان در تبریز ، اردبیل و ارومیه به سبک کشورهای اروپایی به خصوص ترکیه تخصص بوم است. شما می‌توانید از ایده های معماران ما با بیش از ۱۰۰۰ طرح لاکچری استفاده کنید یا طرح خود را بهترین شکل با بوم پیاده سازی کنید. همچنین در صورت قصد خرید آپارتمان می‌توانید با سایت دیگر بوم یعنی بوم ائوی از آخرین پروژه های آماده مطلع لاکچری شوید.

بوم ائوی

بوم ائوی با همان اعتبار بوم استودیو آماده خدمت رسانی به مردم ایران است. مردم ایران به خصوص مردم شهرهای تبریز ، اردبیل ، ارومیه و شیراز و تهران با پروژه‌های جاه‌طلبانه عمرانی معماری بوم آشنا هستند.

طراحی آپارتمان با بوم ائوی

فروش آپارتمان استخردار با بوم ائوی

فروش آپارتمان استخردار طرفداران خاص خود را دارد. آپارتمان های استخردار به سبک آپارتمان‌های اروپایی و به خصوص سریال های ترکیه یک رویا نیست. بوم ائوی بدون واسطه شما را صاحب خانه می‌کند. علاوه بر امکان استفاده رفاهی و لاکچری بودن آپارتمان های استخردار ، برای فروش نیز با قیمت بالاتر و سریعتر جهت سرمایه گذاری به فروش میرسد.

خرید آپارتمان ۴ خوابه

خرید آپارتمان ۴ خوابه در فرهنگ معماری اروپایی و به ویژه ترکیه به این معناست که شما ۳ اتاق خواب به همراه یک سالن پذیرای خواهید داشت. در واقع پذیرایی یا هال همانند یک اتاق خواب در نظر گرفته می‌شود.

خرید آپارتمان تراس دار و پنت هوس با بوم ائوی

خرید آپارتمان تراس دار و بالکن دار با ویو و چشم انداز دریا یا جنگل و یا خیابان های مدرن یک تیر و دو نشان است. شما با خرید آپارتمان تراس دار یا پنت هوس علاوه بر زندگی در یک ساختمان مدرن جلوه لذت بردن از یک واحد اختصاصی با دید یک خانه ویلایی را خواهید داشت.

مشاوره خرید آپارتمان

مشاوره خرید آپارتمان با بوم ائوی

تیم بوم ائوی با سال ها تجربه در زمینه ساخت و ساز و طراحی آماده خدمت رسانی در زمینه فروش آپارتمان های لاکچری نیز هست. بوم در این راه بدون واسطه شما را با سازنده های معتبر آشنا خواهد کرد و از زمان پیدا شدن تا خرید و حتی اجاره بعد از خرید منتور و مشاور شما خواهد بود. شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان بوم ائوی در ارتباط باشید تا بهترین راهنمایی را با توجه به بودجه به شما بکنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87226

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر