این فرد پسر رئیس قوه قضائیه نیست

معاون دادگستری استان اصفهان به عنوان پسر رئیس قوه قضاییه جا زده شد!

این فرد پسر رئیس قوه قضائیه نیست

فرهیختگان نوشت : یک جریان خبری معاند با طرح ادعایی عجیب، محمد محسنی – که در خبر معاون دادستان شهر اصفهان معرفی شده- را به عنوان پسر رئیس قوه قضاییه معرفی و ادعا کرده‌ این فرد عامل خروج مدیرعامل کوروش کمپانی از کشور است.

محسنی با اشاره به برخی حواشی که پسوند فامیلی او برایش ایجاد کرده بوده به فرهیختگان گفت: به دلیل اینکه پسوند نام خانوادگی بنده با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه مشابه بود، حواشی ای برایم ایجاد کرده بود که چند سال قبل نام خانوادگی خود را به محسنی تغییر دادم و پسوند اژه‌ای را از نام خانوادگی خود حذف کردم. بنده هیچ نسبت خانوادگی با رئیس قوه قضاییه ندارم در منطقه ای که به دنیا امده ام صدها نفر همین نام خانوادگی را دارند و اکثرا هم هیچ نسبت خانوادگی با هم ندارند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان در رابطه با برخی خبرسازی ها پیرامون دستور قضایی وی در مورد پرونده کوروش کمپانی که به وی نسبت داده شده است، ادامه داد: اصولا محل فعالیت شرکت کوروش کمپانی در استان تهران بوده و پرونده این شرکت نیز در دادگستری این استان تشکیل شده است و هیچ ارتباطی با دادگستری استان اصفهان ندارد و بنده نیز طبیعتا هیچ نقش و اطلاعی در خصوص این پرونده ندارم.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 128041

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر