بازار دلار بهم ریخت/ سرگیجه قیمتی دلار

قیمت دلار امروز با افزایش ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد و به کانال بالاتر برگشت.

بازار دلار بهم ریخت/ سرگیجه قیمتی دلار

قیمت دلار امروز با افزایش ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد و به کانال بالاتر برگشت. به اعتقاد بازیگران بازار ارز این اسکناس در کف قیمت در حال معامله است و روند رفت و برگشتی آن، معامله‌گران را برای ورود به بازار ارز دست به عصا کرده است.

به گزارش عرشه آنلاین، ، قیمت دلار امروز با افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به آخرین معامله روز گذشته مبادله شد. اسکناس دلار در لحظه نگارش این گزارش در کف کانال هفتم کریدور ۵۰ هزار تومانی نوسان دارد.

معامله‌گران معتقدند در مقطع زمانی حساسی قرار داریم و فشار تقاضا کار سیاست‌گذار را سخت کرده است. آنها می‌گویند ممکن است بازارساز در حال نوسانگیری باشد و همین موضوع برخی معامله‌گران را دست به عصا کرده است، تا در روند رفت و برگشتی بازار ارز نقره‌داغ نشوند.

تحلیلگران بازارهای مالی کف قیمت دلار را کانال ششم کریدور ۵۰ هزار تومانی عنوان می‌کنند و سقف این اسکناس را محدوده ۶۰ هزار تومانی می‌دانند.

کارشناسان اقتصادی می‌گویند با وجود تلاش سیاست‌گذار برای تثبیت قیمت دلار، اما افزایش تقاضا روند رشد پلکانی را برای دلار به همراه دارد و  افزایش‌های این بازار بزرگتر از کاهش‌های قیمتی شده. آنها معتقدند در این شرایط فشرده نگه داشتن فنر قیمت دلار برای سیاست‌گذار سخت‌تر از گذشته است.

پوند ۷۲ هزار تومانی شد

امروز پنجشنبه سوم اسفند قیمت درهم با افزایش محدود ۱۵۰ تومانی با قیمت ۱۵ هزار و ۶۵۰ تومان در حال معامله است. تتر نیز با رشد ۲۵۰ تومانی در کریدور ۵۰ هزار تومانی یک پله پیشروی کرد و روی رقم ۵۷ هزار و ۵۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با رشد ۴۲۰ تومانی به کانال ۷۲ هزار تومانی ورود کرد و با رقم ۷۲ هزار و ۹۰ تومان در حال معامله است. امروز یورو با کاهش ۴۱۰ تومانی با رقم ۶۱ هزار و ۷۸۰ تومانی معامله می‌شود.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز در مرکز مبادله طلا و ارز ایران بدون تغییر عرضه شد. اسکناس دلار با رقم ۴۲ هزار و ۹۲۰ تومان و قیمت حواله دلار با رقم ۳۹ هزار و ۸۶۴ هزار تومانی به فروش می‌رسید.

منبع: عرشه انلاین- تجارت نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 127762

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر