یارانه بهمن واریز شد/حساب ها را چک کنید

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه بهمن‌ماه دهک‌های ۴ تا ۹ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است.

 یارانه بهمن واریز شد/حساب ها را چک کنید

یارانه معیشتی بهمن ماه واریز شد.

به گزارش عرشه آنلاین، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: یارانه بهمن‌ماه دهک‌های ۴ تا ۹ به حساب سرپرستان خانوار واریز شد و از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است.

یارانه نقدی بهمن ماه ۱۴۰۲ برای برخی از افراد واریز و برای برخی دیگر واریز نشده بود 

طبق اعلام قبلی سازمان هدفمندی یارانه های نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال جاری تغییر کرده است بنابر این شاید برای برخی از افراد که یارانه بهمن ماه واریز نشده است سوالاتی پیش بیایید.

یارانه مرحله ۱۵۶ طبق دهک بندی اعلامی از سوی وزارت رفاه به حساب سرپرستان خانوارهای دهک های اول تا سوم واریز شد و از ساعت ۲۴  چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه قابل برداشت بود 

بنابر این دهک های اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر به حساب سرپرست خانوار واریز مشد

همچنین بر اساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها مابقی دهک های مشمول دریافت یارانه ۳۰ بهمن ماه  واریز شد 

در صورتیکه شما جزو خانوارهایی هستید که یارانه به حسابتان واریز نشده بود جای نگرانی نیست و امروز  طبق جدول جدید سازمان هدفمندی یارانه ها که برای نظم بخشی در پرداخت یارانه ها و مستمری های موضوع قانون هدفمندسازی یارانه ها منتشر شده بود به حساب سرپرستان واریز شد 

یارانه دهک اول تا سوم به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان ۲۵ هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود که یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ مربوط به بهمن ۱۴۰۲، چهارشنبه ۲۵ همین ماه واریز شد. واریزی یارانه سایر دهک‌ها ۳۰ بهمن انجام خواهد شد.

بنابر اعلام سازمان هدفمندی، یارانه دهک های اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر است که به حساب سرپرست خانوار واریز شد. همچنین مابقی دهک های مشمول دریافت یارانه ۳۰ بهمن ماه منتظر واریز مبلغ یارانه باشند.

 یارانه معیشتی دهک یک تا سوم ۲۵ هرماه و سایر یارانه بگیران روز ۳۰ هرماه واریز خواهد شد. رقم کالا برگ از بهمن تا اردیبهشت سال آینده نیز ۱۲۰ هزارتومان به ۲۲۰ هزارتومان افزایش پیدا کرده است.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها طی اطلاعیه ای اعلام کرد: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ مربوط به بهمن ماه ۱۴۰۲ به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه قابل برداشت است.

پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی از بهمن ماه سال جاری ، یارانه مرحله ۱۵۶ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، به حساب سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه قابل برداشت است.

بر همین اساس، در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای ایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر شده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می شود.

هشدار وزارت رفاه درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ | برای خالی نشدن حسابتان این لینک ها را کلیک نکنید

در صورتیکه سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی دوم کرونا اقدام کرده‌اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.

همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت کرده‌اند اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 127364

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر