فوری ادارات این استان پنج شنبه تعطیل شد+جزئیات

ادارات کردستان پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه تعطیل است.

فوری ادارات این استان پنج شنبه تعطیل شد+جزئیات

بر اساس اعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان، ادارات کردستان فردا پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه به دلیل صرفه‌جویی در مصرف گاز تعطیل است.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ادارات کردستان فردا پنج شنبه ۲۶ بهمن ماه به دلیل صرفه‌جویی در مصرف گاز تعطیل است.

در متن اطلاعیه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان آمده است؛

مدیران و رؤسای محترم دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و شرکت‌های استان

با توجه به پیش‌بینی ورود توده هوای سرد به استان که منجر به افزایش مصرف گاز سیستم‌های گرمایشی در بخش‌های مختلف اداری و خانگی می‌گردد و به منظور حفظ پایداری شبکه گاز کشور و جلوگیری از قطع گاز خانگی و ضمن تأکید بر رعایت صرفه‌جویی در مصرف گاز و به استناد بند ۶ تصویب‌نامه شماره ۱۷۰۵۵۸/ ت ۵۹۹۰۷ ه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ هیئت محترم وزیران و رعایت ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا به پیشنهاد مدیر عامل محترم شرکت گاز استان و با موافقت استاندار محترم، روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۶ فعالیت کلیه کارکنان دستگاه‌های اجرایی، مدارس و دانشگاه‌های استان به استثنا بانک‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان، پلیس، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان‌ها و واحدهای شیفتی که طبق روال مسئول خدمات‌رسانی خواهند نمود به صورت دورکاری تعریف و تعطیل خواهد بود.

لازم به یادآوری است: برنامه زارعی‌کوشا استاندار کردستان در سفر به شهرستان دهگلان به همراه تمام مدیران استان در روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه جاری و در ساعت مقرر انجام خواهد گرفت.

همچنین فعالیت تمامی مراکز قضائی استان با نظر رئیس کل محترم دادگستری استان خواهد بود و به منظور رفاه حال شهروندان فعالیت تمامی بانک‌های استان با ۲ ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 126659

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر