ناراحتی شدید علیرضا بیرانوند از ضعف دفاعی تیم ملی!

پایان نیمه ی اول دیدار تیم ملی در برابرفلسطین با یک اتفاق تلخ برای تیم ملی همراه بود. هر چند ایران 3-1 نتیجه را به سود خودبه پایان برد.

ناراحتی شدید علیرضا بیرانوند از ضعف دفاعی تیم ملی!

پایان نیمه ی اول دیدار تیم ملی در برابرفلسطین با یک اتفاق تلخ برای تیم ملی همراه بود. هر چند ایران ۳-۱ نتیجه را به سود خودبه پایان برد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ در پایان نیمه نخست فلسطین روی ضربه ایستگاهی به گل رسید. این گل در شرایطی به ثمر رسید که سعید عزت‌اللهی به بازیکن تیم ملی فلسطین پاس داد و او به گل رسید.

این گل عصبانیت شدید علیرضا بیرانوند را به همراه داشت. البته خطاب علیرضا بیرانوند تنها سعید عزت‌اللهی نبود. او به خط دفاعی تیم ملی معترض شد که روی ضربه ایستگاهی سخت‌گیری نکرد. باید به این نکته هم اشاره کرد که بعد از اشتباه سعید روی دفع توپ، بازیکنی که مامور مهار زننده گل تیم ملی فلسطین بود، این بازیکن را رها کرد و در نهایت بازیکن تیم حریف بدون هیچ مزاحمتی ضربه‌اش را به جایی فرستاد که از دست علی بیرو کاری ساخته نبود.

این گل بد جوری موجب عصبانیت علیرضا بیرانوند شد. روی نیمکت هم کادر فنی تیم ملی به خصوص امیر قلعه‌نویی از این گل ناراحت شد. به خصوص که در ثانیه‌های پایانی نیمه ی اول به ثمر رسید و بعد از گل داور سوت پایان نیمه را به صدا درآورد./خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 122350

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر