هادی چوپان

شغل پسر هادی چوپان لو رفت/تصویر جنجالی پسر هادی چوپان سوژه شد

پسر هادی چوپان جا پای پدر گذاشت و سخت تمرین می‌کند.

شغل پسر هادی چوپان لو رفت/تصویر جنجالی پسر هادی چوپان سوژه شد

هادی چوپان بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است. هادی چوپان متولد ۴ مهر ۱۳۶۶ در اَبنُو، شهرستان سپیدان، استان فارس می‌باشد. هادی چوپان از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را شروع کرده و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده‌است. هادی چوپان چندین دوره در مسابقات فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام شرکتش کرده و عناوین ملی و بین‌المللی مختلفی را کسب کرده‌است. هادی چوپان موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز دسته آزاد مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۱ شد.

تصویر جنجالی پسر هادی چوپان سوژه شد

هادی چوپان، قهرمان ایرانی مسترالمپیا تصاویری از تمرینات بدنسازی پسر بزرگش را منتشر کرد.

درحالی که تنها چند روز به رقابت‌های مستر المپیای ۲۰۲۳ باقی مانده، هادی چوپان علاوه بر تمرینات سنگین خود، در فضای مجازی نیز فعالیتش را ادامه می‌دهد. گرگ ایرانی ویدیوهایی از تمرینات سخت خود را به اشتراک می‌گذارد و گاهی نیز با کری‌خوانی‌های مخصوص خودش آتش این رقابت را داغ‌تر می‌کند.

در این میان هادی چوپان خانواده خود را نیز فراموش نکرده و برای چندمین بار در یک ماه اخیر از پسر بزرگش تصویری را منتشر کرده که مرتبط با دنیای بدنسازی است. محمدحافظ چوپان، فرزند بزرگ هادی چوپان است که نشان داده به دنیای بدنسازی و پرورش اندام علاقه دارد.

هادی چوپان اینبار ویدیویی از تمرینات پسرش منتشر کرد و نوشت: «محمدحافظ سخت تمرین می‌کنه»

هادی چوپان

پیش از این قهرمان ایرانی مسترالمپیا، تصاویری از فیگور گرفتن پسرش را منتشر کرده بود که حسابی مورد توجه کاربران فضای مجازی و دنبال کنندگانش قرار گرفته بود.عکس| پسر هادی چوپان جا پای پدر گذاشت/ بچه گرگ هم سخت تمرین می‌کند!

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112288

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر