آزمون سراسری

اطلاعیه مهم سازمان سنجش درباره کارنامه‌های آزمون سراسری

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: کارنامه‌های کاغذی تحت هر عنوان، فاقد اعتبار بوده و قابل استناد نیست.

اطلاعیه مهم سازمان سنجش درباره کارنامه‌های آزمون سراسری

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: کارنامه‌های کاغذی تحت هر عنوان، فاقد اعتبار بوده و قابل استناد نیست.

به گزارش عرشه آنلاین، در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره کارنامه‌های جعلی کنکور آمده است: به اطلاع داوطلبان و خانواده‌های عزیز آنان می‌رساند اطلاعات معتبر در مورد نتایج و کارنامه‌های آزمون‌ها از جمله آزمون سراسری بر اساس نمرات کسب شده داوطلبان و منحصراً در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده و قابل استناد است و کارنامه‌های کاغذی تحت هر عنوان، فاقد اعتبار بوده و قابل استناد نیست.

 در ادامه این اطلاعیه نوشته شده است: در روزهای اخیر برخی افراد در کانال‌ها و گروه‌های مجازی با استفاده از برخی نرم‌افزارهای گرافیکی یا شگردهای متقلبانه اقدام به فریب داوطلبان و خانواده‌های آنان و ارائه کارنامه‌های کاغذی جعلی و یا دستکاری در کارنامه آزمون آن‌ها کرده اند.

از داوطلبان انتظار می‌رود از مراجعه یا پرداخت وجه به این افراد و شبکه‌های کلاهبرداری و یا عضویت در کانال‌های تقلب در فضای مجازی خودداری کنند. بار دیگر تأکید می‌شود نتیجه و کارنامه معتبر در آزمون‌ها صرفاً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترسی و مشاهده است و ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده نیز بر اساس اطلاعات الکترونیکی ارسالی در سیستم فی‌مابین دانشگاه و سازمان سنجش آموزش کشور امکان‌پذیر است و هرگونه کپی یا پرینت کاغذی فاقد اعتبار است.

بدیهی است پیگرد قانونی اقدامات شبکه‌های کلاهبرداری در این زمینه مطابق قوانین و آئین‌نامه‌های مصوب در دستور کار قرار دارد./همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 111751

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر