استقلال

خوش شانسی در خانه نکونام/ بخت استقلال با این داور یار شد

حسن اکرمی قرار است که دیدار استقلال و مس رفسنجان را قضاوت کند.

خوش شانسی در خانه نکونام/ بخت استقلال با این داور یار شد

حسن اکرمی قرار است که دیدار استقلال و مس رفسنجان را قضاوت کند.

به گزارش عرشه آنلاین، رقابت های لیگ برتر از فردا مجددا آغاز می شود و استقلال نیز روز شنبه در رفسنجان باید به مصاف تیم فوتبال مس برود. دیداری که طبق اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، با قضاوت حسن اکرمی برگزار خواهد شد.

این داور باتجربه فوتبال ایران، تاکنون یازده دیدار استقلال را قضاوت کرده که حاصل آن هشت پیروزی، دو تساوی و یک شکست برای آبی های پایتخت بوده است.

نخستین قضاوت اکرمی برای استقلال در تاریخ پنجشنبه ۱۹ بهمن سال ۱۳۹۶ صورت گرفت که آبی‌ها موفق شدند سپیدرود رشت را با گل های فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی و جابر انصاری شکست دهند.

در بازی دوم، استقلال به لطف گل‌های امیر جوان (گل بخودی) و آیاندا پاتوسی، ۲ بر صفر پارس را شکست داد. سپس آبی پوشان در هفته ششم لیگ نوزدهم با گل‌های قایدی و میلیچ از سد گل گهر عبور کردند.

دیدارهای چهارم و پنجمی که اکرمی برای استقلال قضاوت کرد، برابر تراکتور (۰-۰) و صنعت نفت (یک-یک) با نتیجه تساوی به پایان رسیدند. سیداحمد موسوی برای تیم محمود فکری و طیبی برای آبادانی‌ها گلزنی کردند.

در بازی‌های ششم تا نهم، استقلال برنده از زمین خارج شد. اکرمی در لیگ بیست و یکم و در جدال برابر ذوب آهن و شهرخودرو برای تیم فرهاد مجیدی قضاوت کرد که آبی‌ها با دبل یامگا از سد تیم مهدی تارتار گذشتند و مقابل نماینده مشهد نیز با گل ثانیه‌های پایانی آرمان رمضانی پیروز شدند.

اکرمی فصل قبل چهار بازی استقلال را سوت زد. تیم ساپینتو ابتدا برابر مس کرمان و هوادار با نتیجه مشابه یک بر صفر و گل‌های یامگا و محبی پیروز شد. سپس در بازی جنجالی اصفهان و پس از خطای پنالتی سیاوش یزدانی، سپاهان توانست ۲ بر یک آبی‌های پایتخت را شکست دهد.

آخرین قضاوت اکرمی برای استقلال به دیدار برابر نساجی در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی برمیگردد که تیم ساپینتو با گل های رضاوند، ابراهیمی (گل بخودی) و بریس محبی ۴ بر صفر برنده از زمین خارج شد./ خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108682

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر