کریستیانو رونالدو | ازدواج کریستیانو رونالدو | فرزندان کریستیانو رونالدو

جورجینا رودریگس به تهران می‌آید؟

سفر تیم النصر به تهران برای برگزاری بازی با پرسپولیس قطعی شده و این دیدار ۲۸ شهریور در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

جورجینا رودریگس به تهران می‌آید؟

کریستیانو رونالدو و جورجینا  بالاخره ازدواج کردند؟ کریستیانو رونالدو به همراه نامزدش جورجینا و فرزندانش، تعطیلات خود را در یک قایق تفریحی لوکس در ایتالیا سپری می‌کند. کریستیانو رونالدو با قرارداد تاریخی به تیم الانصر عربستان پیوست و رکورد جابه جایی را زد. کریستیانو رونالدو دارننده چندین توپ طلایی است و از بازیکنان پرافتخار فوتبال است.کریستیانو رونالدو دارای 5 توپ طلا می باشد. جورجینا رودریگس و کریستیانو رونالدو توافقنامه‌ای را به عنوان، قرارداد پیش از ازدواج با یکدیگر دارند که در نوع خود جالب استد.

جورجینا رودریگس به تهران می‌آید؟

سفر تیم النصر به تهران برای برگزاری بازی با پرسپولیس قطعی شده و این دیدار ۲۸ شهریور در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

خبرورزشی نوشت: بر اساس تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا دیدار پرسپولیس - النصر بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. این محرومیت انضباطی به دلیل یک پست اینستاگرامی از سوی باشگاه پرسپولیس در مورد میزبانی هندی‌ها اعمال می‌شود و قابل تغییر نیست.

در حالی که خبر‌های دروغین پیرامون عدم سفر کریس رونالدو به ایران وجود داشت، باید گفت این بازیکن هم ویزای سفر به ایران را دریافت کرده و نام او در بین کاروان سفر النصر به تهران دیده می‌شود.

نکته جالب این‌که در فضای مجازی برخی هواداران تیم پرسپولیس این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا جورجینا رودریگس هم به تهران سفر می‌کند؛ نامزد رونالدو تا اکنون در سفر‌های متعددی به همراه کریس دیده شده و این ستاره نام‌آشنای فوتبال جهان در بسیاری از سفر‌ها نامزد و فرزندان را هم با خود همراه کرده است. اما جورجینا رودیگس در سفر به تهران کریس را همراهی نخواهد کرد، چون این سفر کوتاه و برای یک بازی است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105729

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر