آماده‌باش در گیلان

نیروهای عملیاتی و مدیریت بحران گیلان در وضعیت آماده‌باش ۲۴‌ساعته قرار گرفتند.

آماده‌باش در گیلان

گیلان در وضعیت آماده‌باش قرار گرفت. هشدار هواشناسی برای استان گیلان صادر شد. مدیریت بحران گیلان از شهروندان خواسته شده که از تردد غیرضروری در شهرهای این استان خودداری کنند و از کودکان و افراد سالمند نیز درخواست شده است که در فضای باز قرار نگیرند. هشدار سیل و بارش‌های مخاطره‌آمیز در استان گیلان صادر شد. تمامی نیروهای عملیاتی و مدیریت بحران گیلان در آماده‌باش ۲۴‌ساعته قرار گرفتند.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از شهروندان خواسته است از تردد غیرضروری جلوگیری کنند و گفت: به کلیه فرمانداران دستور داده شد تا جلسات ستاد بحران را در شهرستان‌ها برگزار کنند و در حالت آماده باش باشند.

گیلان

کلیه فرمانداران در حالت آماده باش هستند

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه کلیه فرمانداران در حالت آماده باش هستند، گفت: بخشداران و دهیاران با هماهنگی فرمانداری از تردد مردم در مسیر رودخانه ها و اتراق کردن در حریم و بستر رودخانه ها جلوگیری کنند.

به گزارش عرشه آنلاین، امیر مرادی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در استان گیلان، اظهار کرد: تیم واکنش سریع ستاد مدیریت بحران را در استان فعال کردیم و کلیه فرمانداران در حالت آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه احتمال بارش ۸۰ تا ۱۰۰ میلیمتری طی امروز و فردا وجود دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط تغییر اقلیم، احتمال ماندگاری و شدت گرفتن این سامانه بارشی وجود دارد و لذا باید از جان افراد مراقبت کنیم.

سیل - سیلاب - آبگرفتی

مدیرکل مدیریت بحران گیلان از تشکیل ستاد اضطراری مدیریت بحران در کلیه شهرستان ها خبر داد و تصریح کرد: فرمانداران به عنوان فرمانده عملیات پاسخ به بحران در شهرستان ها اقدام به ایجاد محدودیت های ترافیکی و جلوگیری از استقرار افراد در مناطق پر خطر به ویژه رودخانه های طغیانی کنند.

مرادی با بیان اینکه اکیپ های عملیاتی دستگاه های عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان از جمله آب و برق و گاز نیز در حالت آماده باش هستند، تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای استان به عنوان متولی اصلی مدیریت سیلاب ها ورود کرده و دبی رودخانه ها را به صورت لحظه ای و آنلاین پایش می کند.

وی از مردم خواست هنگام عبور از پل ها و آب نماها مراقب باشند و گفت: بخشداران و دهیاران با هماهنگی فرمانداری از تردد مردم در مسیر رودخانه ها و اتراق کردن در حریم و بستر رودخانه ها جلوگیری کنند.

سیل - سیلاب - آبگرفتی

مدیرکل مدیریت بحران گیلان با اشاره به استقرار ماشین آلات آب منطقه ای و راهداری و بنیاد مسکن در حاشیه رودخانه‌های سیلابی، اضافه کرد: مدیریت بحران در استان طبق برنامه جامع پیش می رود و وظیفه کلیه دستگاه ها را مشخص کردیم لذا از مردم نیز می خواهیم به پیام های هشداری توجه کنند تا خطری متوجه آنان نباشد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105487

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر