سردار آزمون

خط خوردن غیرمنتظره سردار آزمون از تیم ملی ایران!

منابع خبری در ایتالیا، مدعی شده اند که سردار آزمون قید حضور در تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا را زده است.

خط خوردن غیرمنتظره سردار آزمون از تیم ملی ایران!

بمب خبری هفته: خط خوردن غیرمنتظره سردار آزمون از تیم ملی ایران!/ سردار باید این شایعه را تکذیب کند

منابع خبری در ایتالیا، مدعی شده اند که سردار آزمون قید حضور در تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا را زده است.

به گزارش عرشه آنلاین، یک خبرنگار ایتالیایی به نقل از سردار آزمون جمله‌ای درباره غیبت این بازیکن در جام ملت‌های آسیا مطرح کرده که تبدیل به یک شائبه بزرگ شده است. حداقل توقع در خبری که دیروز به طور گسترده در رسانه‌ها منعکس شد، این بود که سردار آزمون در این باره توضیح واضحات بدهد یا فدراسیون فوتبال و کادرفنی تیم ملی از این بازیکن بخواهند تکلیف را روشن کند.

اگرچه این روزها سردار آزمون به دلیل انعقاد قرارداد با باشگاه رم، یک حضور رویایی در کالچو و شاگردی مورینیو، وقت و فرصت چندانی ندارد اما برای فوتبال ایران، حضور قدرتمند در جام ملت‌های آسیا اهمیت بسزایی دارد و درک این نکته که چنین خبری، روحیه تیم ملی را تضعیف می‌کند، خیلی سخت نیست. شاید هر بازیکن دیگری جای سردار بود به دلیل انتشار این شایعه و تکذیب نشدن آن، قاعدتا باید از تیم ملی خط می‌خورد اما...

بی تعارف سردار آزمون یکی از بازیکنان تعیین کننده تیم ملی است و در جام ملت‌ها، زوج سردار - طارمی در نوک خط حمله، می‌تواند همه چیز را برای ما دگرگون کند. در این میان، از قلعه نویی هم نمی‌شود توقع داشت به سرعت، سر از کار آزمون در بیاورد. او در مصاحبه امروزش تنها به این نکته تکراری اشاره کرد که خودش سردار را به سپاهان معرفی کرده است اما این آزمون، همان بازیکنی نیست که در ۱۵ سالگی رد رده‌های پایه سپاهان حضور داشت و سرمربی بزرگسال این تیم هم قلعه نویی بود! 

بازی سردار در دنیای فوتبال به شدت بزرگ و حرفه‌ای شده و او حالا یکی از بازیکنان تیم مورینیو محسوب می‌شود. برای اینکه بدانیم آزمون چه اهدافی در آینده دارد باید کمی‌صبر کرد اما مسلما هیچ کس بهتر از خود این بازیکن نمی‌تواند خیال اهالی فوتبال ایران را برای حضورش در جام ملت‌ها راحت کند. 

منبع: خبر ورزشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 103306

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر