محسنی اژه‌ای: قاضی نباید تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار گیرد

رییس قوه قضاییه گفت: قاضی نباید تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار گیرد چرا که در آن صورت عدالتش مخدوش می‌شود.

محسنی اژه‌ای: قاضی نباید تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار گیرد

محسنی اژه‌ای در دیدار قضات و کارکنان قضایی استان فارس با اشاره به حجم بالای کار در دستگاه قضایی، اظهار کرد: حجم کار و سختی کار در دستگاه قضایی بالاست و کمبودها زیاد است، اما باید توجه کنیم که مبادا این سختی‌ها در انگیزه خدمت‌رسانی و اخلاص ما تأثیر بگذارد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: دشمنان طی بیش از ۴ دهه بعد از انقلاب، هر ترفند و خباثتی را به کار بستند تا نظام ما پا نگیرد و پیشرفت نکند اما ناکام ماندند. امروز دشمنان اگر می‌توانستند علیه کشور ما اقدام نظامی کنند، درنگ نمی‌کردند اما بواسطه اقتدار ایران اسلامی از پیشبرد این حربه عاجزند.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: هیچکس نمی‌تواند در مقابل اعمال شجاعت قاضی در چارچوب قانون و عدل بایستد؛ قاضی نباید تحت تاثیر فضاسازی‌ها قرار گیرد؛ چرا که در آن صورت عدالتش مخدوش می‌شود.

محسنی اژه‌ای بیان داشت: در بسیاری از موارد در تدوین لوایح قضایی با اعمال سازوکارهایی از قضات شاغل و حتی قضات بازنشسته نظرخواهی صورت می‌گیرد.

پیش از سخنان رییس قوه قضاییه، حجت‌الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس طی سخنانی اظهار کرد: در راستای تحقق رشد تولید در کشور، با کمک مجموعه قضایی استان فارس، ۶۷ شرکت در سال گذشته و ۲۲ شرکت در ۴ ماه و نیم سپری‌شده از سال جاری احیا شدند.

در این دیدار، نمایندگان قضات، کارکنان اداری، کارکنان شوراهای حل اختلاف و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه، به بیان مطالب و نقطه نظرات خود پرداختند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 100439

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر