کدام تیم قهرمان می شود؟ استقلال یا پرسپولیس؟

اتفاقی که ساعت 21 امشب نیمی از ایران را خوشحال و نیم دیگر را غمگین می‌کند

امروز رأس ساعت ۱۹ عصر بازی های هفته پایانی و سی ام لیگ برتر فوتبال برگزار شده و سرنوشت تیم قهرمان و یک تیم سقوط کرده دیگر نیز مشخص خواهد شد.

اتفاقی که ساعت 21 امشب نیمی از ایران را خوشحال و نیم دیگر را غمگین می‌کند

امروز رأس ساعت ۱۹ عصر بازی های هفته پایانی و سی ام لیگ برتر فوتبال برگزار شده و سرنوشت تیم قهرمان و یک تیم سقوط کرده دیگر نیز مشخص خواهد شد. می توان ادعا کرد که در تاریخ لیگ برتر فوتبال، کمتر اتفاق افتاده که هفته پایانی و بازی های آن تا به این حد تاثیرگذار و مهم بوده باشند. دو تیم استقلال و پرسپولیس امروز آخرین بازی خود را انجام خواهند داد و هر کدام از آن ها امید قهرمانی دارد، اگر چه امید قرمزهای پایتخت به خاطر اینکه سرنوشت قهرمانی در دست خودشان است، بیشتر خواهد بود.

پرسپولی در حالی با یک امتیاز بیشتر نسبت به رقیب سنتی خود در صدر جدول قرار گرفته که باید مقابل مس رفسنجان قرار گیرد. در طرف مقابل استقلال برابر تیم پیکانی قرار می گیرد که یکی از تیم های در خطر سقوط است. نبض قهرمانی در دست پرسپولیس است و با پیروزی برابر مس می تواند قهرمانی خود را مسجل کند اما تیم آبی پوش حتی در صورت برد مقابل پیکان نیز از قهرمانی خود مطمئن نخواهد بود زیرا همه چیز به نتیجه بازی تیم رقیب بستگی دارد.

در انتهای جدول نیز هفته قبل بود که سقوط صنعت نفت آبادان مسجل شده و اکنون از بین سه تیم پیکان، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان یک تیم دیگر نیز به دسته پایین سقوط می کند. اا همانطور که گفته شد، همه چشم ها به بازی دو تیم صدرنشین یعنی استقلال و پرسپولیس دوخته شده است که تنها دو تیمی هستند که شانس قهرمانی دارند. پرسپولیس با ۶۵ امتیاز در صدر قرار دارد و استقلال نیز با ۶۴ امتیاز و پس از هفته ها صدرنشینی، در نهایت هفته گذشته صدر را به رقیب قرمز پوش واگذار کرد.

روی کاغذ شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است اما در صورت مساوی یا باخت این تیم برابر مس رفسنجان، استقلال می تواند با برد برابر تیم پیکان قهرمان شود. اما پیکان در شرایط سقوط قرار دارد و به همین دلیلی به راحتی این بازی را به آبی پوشان واگذار نخواهد کرد.

باید صبر کرد و دید در حوالی ساعت ۲۱ امشب کدام تیم جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر خواهد برد. نظر خود در مورد مسابقات دو تیم استقلال و پرسپولیس و همچنین تیمی که قهرمان خواهد شد را در بخش دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 140048

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر