تنها اشتباه داور دربی تهران | نظر سه کارشناس داوری

سه کارشناس داوری توضیحاتی در خصوص دو صحنه دربی شماره 103 تهران ارائه کردند

تنها اشتباه داور دربی تهران | نظر سه کارشناس داوری

سه کارشناس داوری توضیحاتی در خصوص دو صحنه دربی شماره ۱۰۳ تهران ارائه کردند

به گزارش عرشه آنلاین تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در یکصدوسومین دربی پایتخت از ساعت ۲۰ شامگاه چهارشنبه ۲۳ اسفند و با قضاوت وحید کاظمی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید

حیدر سلیمانی درباره قضاوت وحید کاظمی در دیدار استقلال و پرسپولیس که با تساوی بدون گل همراه شد، اظهار کرد: این بازی دو صحنه قابل بحث داشت. در نیمه اول آل کثیر درون محوطه جریمه استقلال سرنگون شد که برخوردی با سیلوا نداشت و دست مدافع استقلال در سر جایش قرار داشت و پنالتی نبود. در نیمه دوم، بلانکو سعی داشت با شبیه‌سازی پنالتی بگیرد که تصمیم داور مبنی بر ادامه بازی صحیح بود.

او ادامه داد: این بازی اگر در سطح بین‌المللی بود و هواداران دو تیم چنین رفتاری می‌کردند، با جریمه‌های بسیار سنگینی روبه‌رو می‌شدند و کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال باید به این موضوع ورود کند.

همچنین محمدرضا ابوالفضلی، کارشناس داوری، در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت کاظمی گفت: قضاوت بی‌دردسری بود و کاظمی خوب سوت زد. نه در نیمه اول خطایی روی آل کثیر رخ داد و نه در نیمه دوم پنالتی روی بلانکو صورت گرفت. تیم داوری تنها یک جا اشتباه کرد و آن هم باید به امید حامدی‌فر بابت خطا روی اورونوف کارت زرد نشان می‌داد.

کارشناس داوری مشکوک ترین صحنه دربی | پنالتی سوخته یا بزرگنمایی عیسی؟

کارشناس داوری توضیحاتی در خصوص صحنه مشکوکی که در نیمه اول دربی رخ داد ارائه کرد

تورج حق وردی کارشناس داوری در گفت‌وگو با مهر در رابطه با قضاوت کاظمی در این بازی اظهار داشت: داور قضاوت خوبی داشت و هیچ صحنه‌ای نبود که جای بحث باشد.

 

او در خصوص برخورد «سیلوا» مدافع استقلال با عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس در محوطه جریمه استقلال گفت: در این صحنه، آل کثیر بزرگنمایی کرد و هیچ خطایی رخ نداد و تصمیم داور به ادامه بازی درست بود.

حق وردی همچنین گفت داور کارت‌هایی که به آرش رضاوند و سروش رفیعی داد درست بود و هیچ اشتباهی رخ نداد

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 130019

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر