بازی سحر دولتشاهی، پیمان معادی و پژمان جمشیدی در یک سریال جدید، سریال افعی تهران کی پخش می شود

یمان معادی با انتشار تصویری مشترک با سامان مقدم در سریال «افعی تهران»، به دومین تجربه همکاری با این کارگردان بعد از ۲۰ سال اشاره کرده است.

بازی سحر دولتشاهی، پیمان معادی و پژمان جمشیدی در یک سریال جدید، سریال افعی تهران  کی پخش می شود

یمان معادی با انتشار تصویری مشترک با سامان مقدم در سریال «افعی تهران»، به دومین تجربه همکاری با این کارگردان بعد از ۲۰ سال اشاره کرده است.

پیمان معادی از تجربه همکاری مشترک با سامان مقدم بعد از ۲۰ سال، اعلام کرده است که ۲۰ سال بعد از تجربه همکاری درخشان در «کافه ستاره»، این تجربه این بار این بار با سریال «افعی تهران» تکرار می شود.

با تولید سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم براساس فیلمنامه ای از پیمان معادی، پای این بازیگر برای اولین بار است که به شبکه نمایش خانگی باز می‌شود.

سریال افعی

معادی بازیگر نقش اصلی این سریال است. از سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی و آزاده صمدی به عنوان بازیگران این سریال یاد شده است.

پیمان معادی اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با انتشار پستی در صفحه شخصی اش اعلام کرده بود که قصد دارد سریالی کمدی برای شبکه نمایش خانگی بسازد، و در نهایت کارگردانی سریال را به سامان مقدم سپرد.

این سریال که روزهای پایانی تولید را می گذراند، قرار است به شکل اختصاصی از پلتفرم «فیلمنت» منتشر شود.

سریال افعی

پیمان معادی از تجربه همکاری مشترک با سامان مقدم بعد از ۲۰ سال، اعلام کرده است که ۲۰ سال بعد از تجربه همکاری درخشان در «کافه ستاره»، این تجربه این بار این بار با سریال «افعی تهران» تکرار می شود.

با تولید سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم براساس فیلمنامه ای از پیمان معادی، پای این بازیگر برای اولین بار است که به شبکه نمایش خانگی باز می‌شود. معادی بازیگر نقش اصلی این سریال است. از سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی و آزاده صمدی به عنوان بازیگران این سریال یاد شده است.

حضور سه بازیگر مطرح و جذاب سینما پیمان معادی و سحر دولتشاهی و پژمان جمشیدی در سریال افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم قطعی شده و گفته می شود که این سریال در شبکه نمایش خانگی به زودی توزیع می شود.

سریال افعی

سامان مقدم کارگردان نام آشنایی ایرانی در تازه ترین کار هنری خود در شبکه نمایش خانگی به سراغ ستاره های مطرح سینما رفته و قرار است افعی تهران را منتشر کند. در ادامه عکس ها و بیوگرافی کوتاهی از بازیگران سریال افعی تهران را در پرشین وی مشاهده کنید.

بازیگران سریال افعی تهران

با تولید سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم براساس فیلمنامه پیمان معادی، پای این بازیگر برای اولین بار به شبکه نمایش خانگی باز می‌شود. معادی قرار بود خودش این سریال را کارگردانی کند اما نهایتا آن را به مقدم سپرد. او بازیگر نقش اصلی این سریال است و سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی و … هم با این پروژه همکاری دارند.

پیمان معادی اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی‌ اش اعلام کرده بود که قصد دارد سریالی کمدی برای شبکه نمایش خانگی بسازد و در توضیح آورده بود: «خیلی وقت بود دلم می‌خواست فیلمنامه‌ کمدی دیگه‌ ای بنویسم.

سال‌ ها قبل تجربه‌ های شیرین و خوبی در نوشتن سناریوهای طنز داشتم ولی تا امروز دنبال فرصتی بودم تا در ژانر مورد علاقه‌ ام که کمدی سیاه است ؛ کار کنم. این روزها با همکاری پویا مهدی زاده مشغول نوشتن اپیزودهای پایانی قصه هستیم.» او پیش‌ تر اعلام کرده بود این اثر، کمدی سیاه است و حس مالیخولیایی غمگین دارد.

معادی قرار بود ابتدا این فیلمنامه را خودش جلوی دوربین ببرد، اما با توجه به حجم زیاد نقشی که در این سریال داشت، تصمیم براین شد تا کارگردان دیگری آن را بسازد. سامان مقدم که در شبکه خانگی تجربه ساخت فصل سوم سریال «قلب یخی» را داشت در نهایت کارگردانی سریال «افعی تهران» را برعهده گرفت تا بعد از کذشت یک دهه سریالی را برای شبکه خانگی کارگردانی کند.

سامان مقدم کارگردان ایرانی

وی از جمله کارگردانانی است که ستارگان به او اعتماد بسیاری دارند از همین رو همیشه کارهایش را با حضور طیف وسیعی از ستارگان سینما می‌سازد.

هنوز هم قلب یخی ۳ یکی از پرستاره‌ ترین سریال‌ های شبکه خانگی است. او برای ساخت افعی تهران هم ستارگان زیادی را به صف کرده است. آنطوریکه همشهری آنلاین خبر داده علاوه بر پیمان معادی، سحر دولشتاهی و پژمان جمشیدی هم در سریال جدید سامان مقدم بازی دارند. ستارگان دیگری هم در این سریال بازی دارند که اسامی آن‌ ها به زودی اعلام خواهد شد.

سامان مقدم نویسنده و کارگردان ایرانی در سال ۱۳۴۷ به دنیا آمد و از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را با شروع کرد و سرانجام در سال ۱۳۷۷ فیلم سینمایی سیاوش که در آن در مقام ندیسنده نیز حضور داشت را کارگردانی کرد. این کارگردان تا کنون آثاری همچون فیلم‌های کافه ستاره، نهنگ عنبر، سریال‌های قلب یخی فصل سوم و دیوار به دیوار را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است

علی سرتیپی مدیرعامل پلتفرم «فیلمنت» پیش از این در گفت وگویی با ایرنا از صدور پروانه ساخت سریال «افعی تهران» توسط ساترا خبر داده بو. این سریال قرار است به شکل اختصای از پلتفرم «فیلمنت» پخش شود.

زمان پخش افعی تهران

ژانر سریال افعی تهران کمدی سیاه و اجتماعی است. ایده ساخت این سریال در اردیبهشت ۱۴۰۱ به ذهن پیمان معادی رسید و قرار بود خود او کارگردانی را انجام دهد اما پس از اینکه مشغله کاری جلوی راخ او را سد کرد، کارگردانی به سامان مقدم واگذار شد.

این مجموعه در حال اتمام مراحل فیلم‌برداری خود است. ابتدا گفته می‌ شد در آذر ۱۴۰۲ شاهد پخش افعی تهران از فیلم نت هستیم اما اگر به جدول پخش فیلم نت نگاه کنید احتمالا در اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ۱۴۰۲ شاهد پخش سریال باشیم. تعداد قسمت های سریال افعی تهران حدود ۲۰ قسمت اعلام شده است.

تیم بازیگری این سریال هنوز کاملا مشخص نشده و فقط اخباری پراکنده از آنها داریم. تنها حضور سه بازیگر اصلی یعنی پیمان معادی، سحر دولتشاهی و پژمان جمشیدی قطعی است.

گفته می شود که امین حیایی , مهران مدیری , نوید محمدزاده و ویشکا آسایش در این سریال بازی کرده اند.

معرفی بازیگران سریال افعی تهران

پیمان معادی بازیگر، نویسنده و فیلم‌ساز اهل ایران در ۹ تیر ۱۳۴۹ به دنیا آمد. او کار هنری را از سال ۱۳۷۹ با نوشتن فیلمنامه فیلم آواز قو شروع کرد. آقای معادی سپس در سال ۱۳۸۷ نخستین بار با فیلم درباره الی جلوی دوربین رفت و بعد از آن تبدیل به یکی از بازیگران تراز اول ایرانی شد.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ماه سال ۱۳۵۸ در شهر تهران، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است که فعالیت هنری خود را به صورت جدی از سال ۱۳۸۰ و با بازیگری در تئاتر آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۸۳ با فیلم سینمایی «فرزند صبح» جلوی دوربین رفت و در سال ۱۳۸۵ نیز با سریال «کتابفروشی هدهد» ساخته مرضیه برومند وارد قاب تلویزیون شد.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و بازیگر ایرانی در ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ متولد شد. او ابتدا بین سال‌ های ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۸ بازیکن فوتبال بود و توانست یک گل ملی زده ودر پرسپولیس تهران بازی کند. سپس از سال ۱۳۹۲ با سریال پژمان وارد دنیای بازیگری شد و برخلاف تصورها آنقدر درخشید که امروزه نه تنها بازیگر خوبی است، بلکه موفق شده تا جز پول سازترین هنرپیشگان ایرانی شود. وی از بازیگران سریال افعی تهران است.

پیمان معادی اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با انتشار پستی در صفحه شخصی اش اعلام کرده بود که قصد دارد سریالی کمدی برای شبکه نمایش خانگی بسازد، و در نهایت کارگردانی سریال را به سامان مقدم سپرد.

این سریال که روزهای پایانی تولید را می گذراند، قرار است از شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 124578

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر