رپورتاژ

10کیف برتر وکلا در سال 1403

وکیل استور تنها فروشگاه تخصصی وکلاست که با توجه به بازخورد جامعه بزرگ وکالت اقدام به ارائه محصولات و خدمات مطلوب نموده است. در ادامه قصد داریم 10مدل کیفی که در شروع سال جدید مورداستقبال وکلا بوده است را معرفی نماییم.

وکیل استور تنها فروشگاه تخصصی وکلاست که با توجه به بازخورد جامعه بزرگ وکالت اقدام به ارائه محصولات و خدمات مطلوب نموده است. در ادامه قصد داریم 10مدل کیفی که در شروع سال جدید مورداستقبال وکلا بوده است را معرفی نماییم.

نکته مهم: در گزینش مدلهای مختلف کیف وکالت و کلاسور، به این نکته توجه شده که انواع پوشه وکالت به راحتی در آنها قابل حمل باشد. سایز استاندارد پوشه ها 25*35 سانتی متر است که این محصول پرکاربرد هم در مدلهای مختلف با تنوع رنگی بالا در فروشگاه موجود است. همچنین برای نمونه فقط عکس 4 مدل از کیف ها در مقاله قرار داده شده که عکس سایر کیف ها رو میتوانید در سایت فروشگاه وکلا مشاهده کنید.

۱-کیف اداری مدل VS۳۰۵

تمایز مهم این مدل قفل آنست که برخلاف قفل های رمزدار معمولی تنها با کلید مخصوص در حالت باز یا بسته قرار میگیرد. زمانی که در حالت باز باشد به دفعات نامحدود با فشردن قفل، زبانه آزاد شده و به داخل آن دسترسی خواهید داشت ولی وقتی در حال بسته باشد تحت هیچ شرایطی زبانه قفل آزاد نخواهد شد. اگر امنیت مدارک داخل کیف برایتان اهمیت دارد این مدل برای شما مناسب است. از دیگر مزایای این کیف باید به جنس چرم قوی، طبله های بزرگ(مناسب جای دادن حجم مدارک بالا) و طراحی سطح زیرین کیف(به صورتی ست که بدون نیاز به تکیه دادن روی میز یا زمین می ایستد) اشاره کرد.

کیف اداری مدل VS305

 

۲-کلاسور دسته دار چرم طبیعی

این کیف نتیجه تلفیق کلاسور و کیف های اداری ست به این صورت که مثل کلاسور ها وزن کمتری داشته و به صورت زیربغلی قابل حمل است. از طرف دیگه با طراحی دسته روی سقف آن مثل کیف های اداری میتوان آنها را حمل نمود. برتری دیگر آن استفاده از چرم طبیعی با طرح ساده، طرح کروکدیل و طرح حصیری در رنگ های روشن و تیره است که تمام سلایق را پوشش میدهد.

۳-کیف اداری مدل VS۲۰۷

مهمترین عامل محبوبیت این کیف در وزن مناسب آنست. از آنجایی که چرم طبیعی به صورت ذاتی وزن بالایی دارد، برای داخل آن از طراحی بدون لت استفاده شده(کاهش یک لایه چرم) و برای بیرون آن وقتی که به صورت زیپ دار است وزن کمتری نسبت به کیف های اداری درب دار دارد. این مدل کیف هم در چرم های ساده و طرح دار(طرح کروکدیل و طرح فلوتر) و رنگ های تیره و روشن ارائه شده است. قابلیت نصب بند آویز به حمل آسانتر آن کمک میکند.

۴-کیف سامسونت چرم طبیعی

کیف سامسونت همیشه انتخاب اصلی حرفه هایی ست که با عقد قرارداد، مدارک مختلف(مثل سربرگ، اسناد و ...) و ملزومات خاص(مثل مهر، افشانه، شوکر و ...) سروکار دارند. در ابتدا باید گفت که کیف های سامسونت زیردستی مناسبی برای نوشتن دادخواست ها و تفکیک مدارک قبل از جلسات هستند. از فضای جداساز داخل کیف که روی در سوار شده میتوان برای تفکیک سربرگ، مهر، قلم ها و سایر ملزومات استفاده کرد. امروزه با افزایش قیمت چرم طبیعی، اکثر تولیدی ها برای تولید کیف سامسونت از چرم صنعتی استفاده میکنند ولی برای اینکه خیالتان از بابت جنس چرم این کیف ها راحت باشد، یک تیکه از چرم استفاده شده به دسته آن الصاق شده است.

کیف سامسونت چرم طبیعی

 

۵-کیف اداری مدل دادگستر

متاسفانه برخی از وکلا عادت دارند بیش از حد مجاز مدارک داخل کیف های اداری حمل کنند این موضوع سبب میشود با فشار آمدن به درب کیف، زبانه قفل ها آسیب دیده و راهی جز تعویض آنها نباشد. در این مدل کیف قفل ها روی سقف آن طراحی شده و دیگر هیچ فشار اضافی برای آسیب زدن به قفلها وجود نخواهد داشت. جنس این کیف از چرم طبیعی بوفالو بوده و با طراحی مناسب برای قراردادن حجم بالای مدارک، استحکام و دوام بالایی دارد. مزیت دیگر اینست وقتی که از بند آویز استفاده کنید با توجه به اینکه امکان دسترسی از بالای کیف بوده در حالت آویز بودن روی دوش شما به راحتی میتوانید مدارک را وارد و خارج نمایید.

۶-کلاسور چرم طبیعی مدل دادمان

کلاسور ها از آن جهت که تقریبا نصف کیف های اداری وزن دارند مورد استقبال وکلای خانم و آقا هستند. ابعاد این کلاسور 28*37 بوده و برخلاف کلاسورهای معمولی که برای سایز 20*30 طراحی میشوند، به راحتی پوشه های وکالت را در خود جای میدهد. این مدل از جنس چرم طبیعی با طرح های ساده، طرح پوست ماری، طرح کروکدیل و طرح سنگ با تنوع رنگ بالا ارائه شده است.

کلاسور چرم طبیعی مدل دادمان

۷-کیف اداری مدل VS۵۰۱

این مدل از معدود کیف هایی ست که توسط وکلای خانم و آقا به یک میزان ثبت سفارش شده است. دلیل محبوبیت آن در کنار طراحی ساده و شیک میتوان به قیمت مناسب ش اشاره کرد. قفل این کیف به صورت رمزدار سه رقمی ست که امنیت بالایی دارد. این کیف در دو رنگ مشکی و عسلی ارائه شده است.

۸-کیف چرم وکالتی مدل ۴۰۳

دسته های این کیف مستقیما به بدنه دوخته شده که سبب میشود طول عمر بیشتری نسبت به دسته های معمولی(اتصال با بست و پیچ) داشته باشد.سایز این مدل قدری کوچکتر از سایر کیف های اداری ست که سبب میشود وزن کمتری از آنها داشته باشد. همانطور که در ابتدا اشاره شد تمامی کیف های چرم فروشگاه وکیل استور پرونده های حقوقی با سایز استاندارد 25*35 را در خود جای میدهد. این مدل هم در طرح های محختلف چرم از قبیل طرح فلوتر، طرح کروکدیل و ... و با تنوع رنگی ارائه شده است.

۹-کیف اداری مدل VS۱۲۹

این کیف از جنس چرم صنعتی با طرح فلوتر است که نمای آن هیچ تفاوتی با یک کیف جنس چرم طبیعی ندارد. همانطور که قبلا گفتیم چرم طبیعی وزن بیشتری دارد و وقتی شما از همان طرح با چرم صنعتی استفاده میکنید علاوه بر وزن سبک تر از قیمت مناسبتر آن بهره مند خواهید شد. عرض کیف کمی بیشتر از 30سانت است که سبب میشود نسبت به کیف های اداری با سایز استاندارد 30*40 ، گنجایش بیشتری داشته باشد. این مدل در سه رنگ مشکی، عسلی و قهوه ای سوخته ارائه شده است.

۱۰-کیف چرم اداری مدل دادفر

از آنجایی که میزان ورود و خروج مدارک و به طور کلی تعداد دفعات باز و بست کردن قفل کیف توسط وکلا بالاست پس از مدتی سبب میشود قفل ها دچار خط و خش شوند. در این مدل روی قفل ها زبانه چرمی طراحی شده تا این موضوع را مرتفع کرده و همیشه مثل یک کیف نو برای شما کاربرد داشته باشد. سایز طبله مناسب امکان قراردادن هر تعداد مدارک را فراهم کرده و قرارگرفتن حلقه های اتصال بند آویز روی سقف کیف کمک میکند دوام و استحکام بالایی داشته باشد.

کیف چرم اداری مدل دادفر

نتیجه گیری

در این مقاله 10 مدل کیف پرطرفدار و محبوب برای وکلا را به شما معرفی کردیم. شما میتوانید تمامی این مدل کیف های اداری به همراه سایر نمونه های کیف کلاسوری مخصوص وکلا را به صورت اینترنتی و با قیمت بسیار مناسب از فروشگاه وکیل استور، تنها فروشگاه تخصصی لوازم و ملزومات اداری وکلا در ایران تهیه کنید.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 139774

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت عرشه‌آنلاین هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

      ارسال نظر