سقوط دردناک ۵ کولبر از کوه پاوه | عملیات نجات به کجا رسید؟

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه، از انتقال 5 کولبر مصدوم بر اثر سقوط در ارتفاعات مرزی پاوه به مراکز درمانی استان خبر داد.

سقوط دردناک ۵ کولبر از کوه پاوه | عملیات نجات به کجا رسید؟

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه، از انتقال ۵ کولبر مصدوم بر اثر سقوط در ارتفاعات مرزی پاوه به مراکز درمانی استان خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه با اشاره به سقوط پنج کولبر از ارتفاعات ژالانه(بین سروآباد، پاوه و نوسود)، اظهار کرد: صبح امروز ساعت ۷:۱۰، طی اعلام تلفنی با اورژانس 115مبنی بر سقوط 5 کولبر در ارتفاعات مرزی پاوه، بلافاصله اورژانس هوایی و آمبولانس‌ها به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: از آنجا که سقوط چهار نفر از کولبرها در مسیری کوهستانی و صعب‌العبور بود، ابتدا تیم‌های هلال احمر با دسترسی به مصدومین و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، آن‌ها را به اورژانس تحویل دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه تصریح کرد: سه نفر از مصدومین توسط عوامل اورژانس حاضر در منطقه به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل و ۲ مصدوم دیگر با توجه به وخیم بودن وضعیت توسط بالگرد به مرکز درمانی شهر کرمانشاه منتقل شدند.

منبع: اطلاعات

دیگر رسانه ها

کدخبر: 131688

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر